آخرین اخبار

آئین اربعین به نمادی از همبستگی ملت‏‌ها تبدیل شده است



آئین اربعین به نمادی از همبستگی ملت‏‌ها تبدیل شده است

متن این پیام که توسط صحرایی، استاندار کرمانشاه قرائت شد، به شرح زیر است:

بسم ‏الله الرحمن الرحيم

رویداد آئینی و معنوی پیاده‏روی اربعین به برکت سرور و سالار شهیدان و حضور پرشور، عاشقانه و عارفانه دلدادگان مکتب آزادگی و ظلم‌ستیزی،‌ به نمادی بزرگ از وحدت، ‌همبستگی و همدلی ملت‏‌ها و مذاهب مختلف تبدیل شده و ‏هر ساله صحنه‏‌های با شکوه و به ‏یادماندنی، در سطح جهانی به تصویر می‏‌کشد.

باور داریم توفیق حضور و خدمتگزاری در این مسیر نورانی بدون عنایت الهی و خلوص قلبی و عملی امکان‌پذیر نیست و هر قدمی در هر جایگاهی برای خدمتگزاری به خیل عظیم مشتاقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، در دفتر عاشقان حسینی ثبت و ضبط بوده و در پیشگاه پروردگار مهربان مأجور خواهد بود.

امیدوارم با اتکال به ذات اقدس الهی و در سایه تلاش‌‏هایی كه در اين حركت مردمی و پرفيض انجام می‏‌شود، شاهد عشق و علاقه روزافزون همه ملت‏‌هاي آزاده جهان به‏‌ويژه ملت ولایت‏مدار ايران اسلامی به سرور و سالار شهیدان و برگزاری پرشورتر این مراسم باشیم.

فرصت را مغتنم می‌شمارم، بار دیگر مراتب سپاس و قدردانی خود را از همه عوامل و دست‌اندرکاران اجرایی، امنیتی و رسانه‌ای این همایش بزرگ معنوی به ویژه تلاش‌های ارزشمند و شبانه‌روزی موکب‌داران عزیز، مردم متدین و مهمان‏‌نواز استان‏‌های مرزی کشورمان و همچنین از میزبانی صمیمانه ملت و دولت دوست عراق در تأمین امنیت، نیازها و شرایط مناسب اسکان برای میلیون‌ها دلدادگان حسینی اعلام می‌نمایم.

سلامتی و دوام توفیقات همه خدمتگزاران این مسیر روشنایی‏‌بخش را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

مسعود پزشکیان

رئیس جمهوری اسلامی ایران

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا