استان ها > آذربایجان غربی

آتش نشانان خویی به تجهیزات مدرن و جدید مجهز می‌شوند



آتش نشانان خویی به تجهیزات مدرن و جدید مجهز می‌شوند

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خوی از خرید تجهیزات مدرن و تخصصی با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال در راستای ارتقاء ایمنی و سلامت آتش نشانان خبر داد.

سجاد حسینلو در گفت و گو با خبرنگار ایسنا یکی از مشکلات آتش نشانان در سالهای گذشته در مواجه با حوادث را نبود امکانات، عدم توانایی و تخصص و در پی آن افزایش آمار تلفات اعلام کرد و افزود: با برنامه ریزی و حمایت‌های صورت گرفته، اکنون تیم‌های تخصصی با تجهیزات به روز و مدرن ایجاد شده که در پی آن نیز دوره‌های ویژه برای این تیم‌ها نیز برگزار شد.

حسینلو همچنین اظهار کرد: با تشکیل این تیم‌ها و گسترش فعالیت‌های سازمان، شهر خوی را به یکی از مراکز آموزشی آتش نشانی در استان آذربایجان غربی تبدیل کردیم که در نوع خود بی سابقه است.

وی از تجهیزات مدرن خریداری شده برای آتش نشانان گفت و افزود: در این مرحله از تجهیز آتش نشانان، تجهیزات کار در ارتفاع، اطفاء حریق، فن‌های تخلیه دود ضد انفجار و غیره به چشم می خورد.

رئیس سازمان آتش نشانی بیان کرد:‌ لباس‌های عملیاتی دارای استاندارد ملی و بین المللی از دیگر تجهیزاتی بود که برای آتش نشانان خریداری شده و طی روزهای آینده تحویل نیروهای عملیاتی می‌شود. 

انتهای پیام

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا