استان ها > آذربایجان غربی

آموزش حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز در اولویت است



آموزش حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز در اولویت است

ایسنا/آذربایجان غربی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش و مهارت‌آموزی یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز را در دستور کار و اولویت قرار دادیم.

صادق ستاری فرد، ۲۹ فروردین ماه در گردهمایی مدیران مدارس شهرستان ارومیه که در سالن جلسات دبستان نیلوفر ارومیه برگزار شد به اولویت‌های معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: مدرسه محل کشف استعداد دانش آموزان است، برای تحقق این مهم محتوا و کتاب های درسی کافی نیست لذا آموزش و مهارت آموزی یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز را در دستور کار و اولویت قرار دادیم.

وی با بیان اینکه برای سیر تحول در نظام آموزشی کشور، سه بعد نیروی انسانی، برنامه و محتوای مناسب و فضا و تجهیزات کافی باید مدنظر قرار گیرد، افزود: برنامه‌های مختلف در بخش‌های توانمندسازی معلمان و ایجاد بستر و زیر ساخت لازم برای تحقق این موضوع را هدف‌گذاری کرده‌ایم.

ستاری فرد ادامه داد: مدرسه اتاق عملیات برای تحقق ساحت‌های ٦ گانه تربیتی مورد اشاره در سند تحول بنیادی است، با کاهش هرچه بیشتر فاصله بین معلم و دانش آموز می‌توانیم در تربیت صحیح و کاهش آسیب‌های اجتماعی را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه بار اصلی نهاد تعلیم و تربیت بر دوش فرهنگیان است، گفت: فرهنگیان همواره در خط مقدم تعلیم و تربیت در تلاش مجاهدانه هستند و مدیران مدارس تکیه گاه نظام حکمرانی هستند.

انتهای پیام

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا