آخرین اخبار

اسرائیل کوچک‌تر از آن است که بتواند به ایران حمله کند


اسرائیل کوچک‌تر از آن است که بتواند به ایران حمله کند

به گزارش خبرنگار ایکنا، سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده قرارگاه فرهنگی بقیة‌الله الاعظم سپاه پاسداران عصر امروز، یکم آبان در مراسم بزرگداشت شهید نیل‌فروشان که در حسینیه فاطمة الزهرا(س) سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ برگزار شد، با تسلیت شهادت شهید یحیی سنوار و دیگر شهدای مقاومت گفت: شهید نیلفروشان از ۱۴ سالگی از ابتدای دفاع مقدس حضور داشته و با دستکاری در شناسنامه خود در جبهه حضور پیدا کرد و بعد از یکی دو سال به فرماندهی یکی از بهترین گردان‌های سپاه یعنی لشکر هشت نجف دست یافت و شاگردی حاج احمد کاظمی را کرد و کمتر کسی را داریم که از سن نوجوانی تا سن ۶۰ سالگی و لحظه شهادتشان به شکل مستمر در جبهه‌ها حضور داشته باشد.

وی با بیان اینکه لشکر هشت نجف یک لشکر خط‌شکن بود و در حساس‌‌ترین نقطه به دشمن ضربه می‌زد، افزود: این لشکر معمولاً دشمن را دور می‌زد و از روبه‌رو به او ضربه نمی‌زد لذا در اکثر عملیات‌های خود موفق بود و شهید عباس نیل‌فروشان یکی از فرماندهان رشید، انقلابی و شجاع محسوب می‌شد.

فرمانده قرارگاه فرهنگی بقیة‌الله الاعظم سپاه پاسداران ادامه داد: شهید نیل‌فروشان در آزادسازی خرمشهر، والفجر ۸ و کربلای پنج و دیگر عملیات‌ها نقش مهمی ایفا کرد و در عملیات‌های مختلف شب و روز نداشت و تا آخرین افرادی که در گردانش حضور داشت می‌جنگید و پیروزی‌های بزرگی را رقم زد. 

سرلشکر جعفری با بیان اینکه اشتباه بزرگ ما آن است که فکر می‌کنیم دفاع مقدس تمام شده است، گفت: اگر دقت کنیم متوجه خواهیم شد که دفاع مقدس ادامه دارد؛ جنگ ۳۳ روزه و جنگ غزه و همه اینها امتداد‌دهنده دفاع مقدس هستند و ان‌شاءالله همه این جنگ‌ها به فتح فلسطین منجر خواهند شد.

وی ادامه داد: امام راحل فرموده‌اند جنگ ما فتح فلسطین را به دنبال دارد و تقریباً همه آن وعده‌های امام راحل عملیاتی شده‌اند. به دست خود آمریکایی‌ها صدام ساقط شد و حکومتی در عراق روی کار آمد که امروز شاهد آن هستیم و این حکومت با جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی هماهنگ است و در جبهه مقاومت مبارزه می‌کند‌ و همچنین بعد از 11 سپتامبر که آمریکا می‌خواست علیه مردم ایران غلطی کند، ملت ما آنقدر اقتدار از خود نشان داد که جرأت پیدا نکردند.

فرمانده قرارگاه فرهنگی بقیة‌الله الاعظم سپاه پاسداران ادامه داد: امروز آمریکایی‌ها در شرایط بسیار سخت به سر می‌برند طوری که از افغانستان و عراق خارج شدند لذا آن چیزی که در حال پیشرفت است تنها انقلاب اسلامی بوده و باید این را درست بفهیم و درست تحلیل کنیم و در دام تحلیل‌های غلط دشمنان نیفتیم. بهترین تحلیل از شرایط منطقه و دشمنان را مقام معظم رهبری در نماز جمعه نصر ارائه کردند و باید تحلیل ایشان را ملاک قرار دهیم.

سرلشکر جعفری بیان کرد: اتفاقات بزرگی برای کشور رخ داده که همه آن‌ها همراه با پیروزی و اثرگذاری پنهان برروی مسلمانان و مؤمنان عالم است.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه خدای بزرگ در قبال مکر دشمن مکر کرد و این اتحاد بین مسلمانان به‌وجود آمد و امروز شاهد هستیم نیروهای مردمی در کشورهای منطقه شکل گرفته است، تأکید کرد: البته طبیعی است که در طول این اتفاقات فرماندهانی را به ظاهر از دست می‌دهیم اما این گره خوردن خون سرداران و جوانان جبهه مقاومت اسلامی در‌ منطقه نشان می‌دهد اتفاقات بزرگی در حال رقم خوردن است و زمینه‌سازی ظهور آقا امام زمان(ع) را می‌بینیم.

فرمانده قرارگاه فرهنگی بقیة‌الله الاعظم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: شهید نیل‌فروشان با فرماندهی گردان در جبهه شروع کرد و شاگرد اول مکتب حاج قاسم سلیمانی بود. شهید نیلفروشان با فکرِ بازی که داشت و با استعداد سرشار خود یک دانشمند و نابغه نظامی سپاه بود که آثار ارزشمندی از خود به جای گذاشته است. شهید نصرالله از ایشان به عنوان یک رفیق و‌ مشاور یاد می‌کرد و بدون هیچ تردیدی بعد از شهادت سردار زاهدی در‌ کمتر از 24 ساعت شهید نصرالله درخواست حضور سردار‌ نیلفروشان را کرد و ایشان هم به سرعت پذیرفت.

وی درباره تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی علیه کشورمان گفت: اسرائیل خیلی کوچک‌تر از آن است که بتواند به ایران حمله کند البته ممکن است اسرائیل حمله مذبوحانه، محدود و کوچک برای اینکه بگوید که «جواب دادم» انجام بدهد ولی حمله‌ای که درخور «وعده صادق 2» باشد قطعاً نمی‌تواند داشته باشد. به طور قطع و یقین به مردم اطمینان می‌دهم که صهیونیست‌ها حرکت عمده‌ و قابل توجهی انجام نمی‌دهند و هر کاری بکند تلاش مذبوحانه‌ای بیش نیست.

انتهای پیام

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا