اقتصاد > آب و انرژیانرژی

افزایش تعرفه آب به نتیجه نهایی نرسیده است



افزایش تعرفه آب به نتیجه نهایی نرسیده است

عیسی بزرگ‌زاده سخنگوی صنعت آب در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره اینکه بخش‌های شایسته توجه شناسایی شده و در چهارچوب دستور العمل‌های پدافند غیر عامل و مستندات از پیش تعیین شده رفتار می‌شود، گفت: وزارت نیرو به ویژه در بخش‌های خدمات‌رسان خود، لزوم حفظ آمادگی کامل را به همکاران اعلام کرده و درخواست کرده تا آمادگی‌های لازم را ایجاد کنند و دستورالعمل‌های پدافند غیر عامل را در این بخش به صورت کامل به کار گیرند.

وی ادامه داد: اقدامی که همکاران ما انجام دادند مرور میزان آمادگی در بهره برداری تأسیسات آبی و همینطور امکان مدیریت شرایط اضطراری در هر بخش و نقاطی است که می‌تواند محل توجه باشد و حساسیت بیشتری داشته باشد.

بزرگ‌زاده افزود: بخش‌های شایسته توجه شناسایی شده و در چهارچوب دستور العمل‌های پدافند غیر عامل و مستندات از پیش تعیین شده رفتار می‌شود.

سخنگوی صنعت آب در پاسخ به این سوال مهر که آیا تعرفه آب افزایش داشته است، اضافه کرد: هر گونه تعرفه گذاری برای قیمت آب در چهارچوب برنامه هفتم خواهد بوده و هنوز هم به نتیجه نهایی نرسیده است. این افزایش قیمت ابتدا باید در دولت مصوب شود و مشخص شود به چه میزان تغییر پیدا می‌کند.



منبع مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا