استان ها > سیستان و بلوچستان

اقدامات لازم برای به صفر رساندن بازماندگان از تحصیل در سیستان و بلوچستان



اقدامات لازم برای به صفر رساندن بازماندگان از تحصیل در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به لزوم گسترش فضاهای آموزشی در سطح استان گفت: ما برنامه ریزی ساخت ۶ هزار کلاس درس را آغاز کردیم که حدود ۵ هزار کلاس درس تا کنون مورد بهره برداری قرار گرفته است.

محمد کرمی شامگاه جمعه در شورای آموزش و پرورش استان، ‌اظهار کرد: آموزش و پرورش و تحصیل فرزندانمان یکی از مسائل اصلی و اولویت دار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که در استان با جدیت پیگیری می‌شود.

وی بیان کرد: باید نگاه ویژه‌ای چه از نظر سخت‌افزاری و چه از نظر نرم افزاری به آموزش و پرورش داشته باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اقدامات لازم برای به صفر رساندن بازماندگان از تحصیل و بهره مندی همه کودکان از تحصیلات رایگان در استان انجام شده است.

وی تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری با آموزش و پرورش و نهادهای آموزشی هستند.

کرمی اذعان کرد: در زمینه گسترش مراکز آموزشی و کیفیت بخشی این مراکز بررسی ها و اقدامات لازم برای تامین اعتبارات انجام شده است بنابراین در حوزه زیرساخت‌ در هیچ نقطه‌ای در استان نباید مشکل فضای آموزشی وجود داشته باشد.

استاندار بر تجهیز مدارس تاکید کرد و گفت: آزمایشگاه‌هایی برای مدارس در نظر گرفته بودیم تا دانش آموزان امکانات لازم را در اختیار داشته باشند چرا که باید نوجوانان ما کاملاً مهارت محور آموزش ببینند.

کرمی بیان کرد: از همه مردم استان درخواست دارم؛ با توجه به اهمیت موضوع علم که  زیربنای توسعه است، با آموزش و پرورش همکاری نمایند.

وی تصریح کرد: دانش آموزان عزیز استان دانش آموزانی خوش فکر و با ضریب هوشی بالایی هستند لذا انتظار می رود؛ خانواده‌های عزیز کیفیت تحصیلات فرزندانشان را رصد و به آموزش و پرورش کمک کنند.

وی گفت: این هماهنگی بین آموزش و پرورش و خانواده ها در زمینه هدایت و پیشرفت های علمی دانش آموزان مهم است.

انتهای پیام

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا