ارتباطات و فن آوری اطلاعات

اپیک گیمز با گوگل و سامسونگ درافتاد



اپیک گیمز با گوگل و سامسونگ درافتاد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، این شرکت تولید کننده بازی رایانه ای اعلام کرد شکایتی در دادگاه فدرال ایالت کالیفرنیا آمریکا ثبت و ادعا می کند یک قابلیت امنیتی موبایل سامسونگ به نام «اتوبلاکر» (Auto Blocker) جهت باز داشتن کاربران از دانلود اپ هایی خارج از منابع غیر از پلی استور سامسونگ(گلکسی استور) به کار رفته است.

اپیک گیمز مدعی شده سامسونگ و گوگل با محدود کردن گزینه های انتخابی کاربران و جلوگیری از رقابتی که به ارزان تر شدن اپ ها منجر می شود، قانون آنتی تراست آمریکا را نقض کرده اند.

تیم سویینی مدیر ارشد اجرایی این شرکت می گوید: محور این شکایت رقابت ناعادلانه با گمراه کردن کاربران با این تصور است که محصولات رقیب نسبت به محصولات شرکت کیفیت پایین تری دارند. گوگل با مجاز نکردن نصب اپلیکیشن ها در دستگاه از منابع ناشناس وانمود می کند کاربران را ایمن نگه می دارد. اما این شرکت می داند بازی فورتنایت چیست زیرا قبلا آن را منتشر کرده است.

سامسونگ در بیانیه ای اعلام کرد: ویژگی‌های ادغام شده در دستگاه‌های سامسونگ مطابق با اصول اصلی شرکت در زمینه امنیت، حریم خصوصی و کنترل کاربر طراحی شده‌اند و ما همچنان به حفاظت از داده های خصوصی کاربران متعهد می مانیم. کاربران می توانند گزینه اتوبلاکر را در هر زمان غیرفعال کنند.



منبع مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا