آخرین اخبار

با ارزش‌ترین برندهای جهان در سال ۲۰۲۴


با ارزش‌ترین برندهای جهان در سال ۲۰۲۴

در چین، هند، بریتانیا و غیره

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از روزیاتو، در گام اول مهم است توجه داشته باشید که این داده ها به ارزش یک نام تجاری، به طور خاص، بر خلاف معیارهای کلی تر مانند ارزش بازار، مربوط هستند. به طور کلی، ارزش برند با احتساب قدرت خود برند (از طریق سرمایه گذاری، ارزش ویژه و عملکرد)، و همچنین درآمدهای جانبی قابل انتساب آن در یک شرکت محاسبه می شود.

با ارزش‌ترین برندهای جهان در سال ۲۰۲۴

چین ممکن است ۲۰ برند در بین ۱۰۰ برند برتر را داشته باشد، اما سامسونگ کره جنوبی تنها برند خارج از ایالات متحده است که با ارزش ۹۹ میلیارد دلار در جایگاه دوم قرار دارد.

به طور کلی، برندهای آسیایی در سال های اخیر ارزش قابل توجهی به دست آورده اند. تیک تاک چین، به همراه همتای داخلی خود، دوئین (Douyin) در سراسر جهان شناخته شده است و ارزشی معادل ۸۴ میلیارد دلار داشت، در حالی که ارزش نام تجاری تویوتا ژاپن و آرامکو عربستان سعودی به ترتیب ۵۳ و ۴۲ میلیارد دلار شده است.

با ارزش ترین برند اروپا دویچه تلکوم آلمان است که ارزش نام تجاری آن ۷۳ میلیارد دلار است، در حالی که برند لوکس فرانسوی لویی ویتون ۳۲ میلیارد دلار ارزش داشته است.



منبع اقتصاد آنلاین

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا