آخرین اخبار

بهینه سازی نرخ تبدیل هوش مصنوعی: چگونه هوش مصنوعی استراتژی های CRO را تغییر می دهد

آینده بهینه‌سازی نرخ تبدیل اینجاست – و توسط هوش مصنوعی هدایت می‌شود. از ویدیوی شخصی‌سازی‌شده تا دسترسی به ایمیل مقیاس‌پذیر، یاد بگیرید چگونه با AI CRO تبدیل‌ها را به حداکثر برسانید.

اگر من و کایران بخواهیم بودجه بازاریابی خود را در 6-12 ماه آینده در جایی سرمایه گذاری کنیم، این بودجه در بهینه سازی نرخ تبدیل هوش مصنوعی (AI CRO).

در واقع، ما به AI CRO آنقدر قوی اعتقاد داریم که به راحتی آن را بالاتر از سایر استراتژی‌های رشد بازاریابی مانند جستجوی ارگانیک، عملکرد پولی، بازاریابی برند – حتی بازاریابی محصول قرار می‌دهیم. پتانسیل بازگشت به سادگی بی همتا است، در برخی از آزمایش‌ها نرخ تبدیل 50 تا 100 درصد افزایش می‌یابد.

بهینه سازی نرخ تبدیل هوش مصنوعی: چگونه هوش مصنوعی استراتژی های CRO را تغییر می دهد

اکنون، می دانم که به چه چیزی فکر می کنید: CRO برای چندین دهه یکی از لوازم اصلی بازاریابی بوده است.

و حق با شماست. اما هوش مصنوعی این فرآیند را کاملاً تغییر داده است و سطوح جدیدی از شخصی‌سازی، مقیاس‌بندی و اتوماسیون را ارائه می‌کند که حتی یک سال پیش قابل درک نبود. نتیجه؟ راهی سریعتر و هوشمندانه برای تبدیل بازدیدکنندگان کنجکاو به مشتریان وفادار.

در اخیر بازاریابی در برابر غلات در قسمت، کایران و من به آنچه که AI CRO است، حوزه‌های کلیدی که در آن بازاریابی را متحول می‌کند، و توصیه‌هایی برای ادغام آن در استراتژی بازاریابی شما توضیح می‌دهیم.

بهینه سازی نرخ تبدیل هوش مصنوعی چیست و چرا اهمیت دارد؟

بهینه سازی نرخ تبدیل مبتنی بر هوش مصنوعی (AI CRO) از هوش مصنوعی برای افزایش نرخ تبدیل استفاده می کند. تجزیه و تحلیل حجم عظیمی از داده ها و شناسایی الگوهای کلیدی مشتری، مانند رفتارهای تکرار شونده یا ارتباط بین نقاط تماس مختلف.

بر اساس این بینش‌ها، هوش مصنوعی فرصت‌های تبدیل را شناسایی می‌کند – مانند تنظیم محتوای صفحه فرود، پیام‌های ایمیل، یا توالی تعاملات کمپین – برای تطابق بهتر با رفتارها و ترجیحات کاربر.

به نظر ما، آنچه که AI CRO را به یک استراتژی بسیار قوی تبدیل می کند، مقیاس تأثیر آن است. برای مثال، در HubSpot، کمپین‌های ایمیلی که با هوش مصنوعی تولید می‌شوند، یک پیام را ارائه کردند 94٪ نرخ تبدیل بالاتر از کنترل تست غیر AI. حالا من و کایران به این می گوییم تغییر دهنده بازی.

3 حوزه کلیدی که در آن هوش مصنوعی CRO + توصیه‌های ابزار را تغییر می‌دهد

احتمالاً تا حدودی از هوش مصنوعی Generative برای بازاریابی استفاده می کنید – اما ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم که باید این کار را انجام دهید. بیشتر. در اینجا چگونه است.

چت بات ها و سفر کاربر

وقتی نوبت به ارائه پشتیبانی شخصی و بی‌درنگ می‌رسد، چت ربات های هوش مصنوعی یکی از قدرتمندترین ابزارها در CRO مبتنی بر هوش مصنوعی هستند. این ربات‌ها تعاملات انسان‌مانند را شبیه‌سازی می‌کنند، کمک 24 ساعته را ارائه می‌کنند، و اطلاعات دقیقی را که به کاربران نیاز دارند، ارائه می‌دهند، به گونه‌ای که احساس شخصی و کارآمدی داشته باشند.

به عنوان مثال، ویژگی‌هایی مانند ربات چت هوش مصنوعی HubSpot می‌تواند همه چیز را از پاسخ دادن به سؤالات مشتری گرفته تا توصیه‌های محتوای شخصی‌سازی‌شده را در زمان واقعی انجام دهد، که در نهایت تجربه کلی کاربر را بهبود می‌بخشد.

در حالی که برخی از شرکت‌ها نگران هستند که چت ربات‌ها ممکن است غیرشخصی به نظر برسند، آزمایش چت هوش مصنوعی ما در HubSpot در واقع عکس این موضوع را نشان داد، با بهبود بیش از 50 درصدی ارزش هر چت، امتیاز رضایت مشتری (CSAT) که با تعاملات انسانی مطابقت داشت، و 43 درصد. افزایش نرخ تبدیل چت

شخصی سازی ایمیل در مقیاس

کایران با توضیح اینکه چگونه هوش مصنوعی به بازاریابان کمک می‌کند تا پیام‌های بازاریابی و فروش را برای مخاطبان مختلف تهیه و تنظیم کنند، می‌گوید: «شخصی‌سازی پیام‌ها – و در مقیاس – یک برنامه کاربردی CRO هوش مصنوعی عالی است. “هر زمان که بتوانید به روشی شخصی به مشتریان پیام دهید، همیشه بسیار خوب عمل می کند.”

ابزارهای مولد هوش مصنوعی مانند GPT-4 و Claude AI مقیاس کمپین های ایمیل شخصی سازی شده را با حداقل تلاش دستی آسان می کنند و اطمینان می دهند که هر پیام برای گیرنده مرتبط و به موقع است.

تولید محتوای ویدیویی

ما اغلب بحث کرده ایم که چگونه ویدیوی هوش مصنوعی صنعت بازاریابی را مختل می کند. بنابراین جای تعجب نیست که استفاده از ابزارهای بازاریابی ویدیویی هوش مصنوعی برای ایجاد و سفارشی کردن محتوای ویدیویی یک استراتژی پیشرو در CRO مبتنی بر هوش مصنوعی است.

به عنوان مثال، ابزارهایی مانند HeyGen و Infinity AI به بازاریابان کمک می‌کنند تا به سرعت ویدیوهایی را برای صفحات کمپین یا محصولاتی که فاقد آن‌ها هستند ایجاد کنند – یا برای شخصی‌سازی ویدیوهای موجود برای بخش‌های مختلف مشتریان. محتوای ویدیویی بازدیدکنندگان را برای مدت طولانی تری در صفحات شما نگه می دارد، منجر به تعامل و نرخ تبدیل بیشتر کاربر می شود.

توصیه ما برای پیمایش AI CRO

AI CRO پتانسیل بسیار زیادی دارد، اما بدون رویکرد صحیح، می‌تواند ثابت بماند. در اینجا چیزی است که من و کایران در مورد استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد نتایج تبدیل واقعی یاد گرفته ایم.

1. برای به دست آوردن مزیت زودتر اقدام کنید.

گنجاندن هوش مصنوعی در استراتژی CRO شما اکنون – نه فردا یا هفته آینده – به شما زمان ارزشمندی برای آزمایش، تکرار و تنظیم دقیق رویکردتان می‌دهد، در حالی که دیگران هنوز در حال پیگیری هستند.

کایران می‌گوید: «اگر به شرکت‌هایی نگاه کنید که واقعاً اولین پذیرنده‌های هوش مصنوعی بودند و آن را در سیستم‌های جستجوی خروجی خود ادغام کردند… رشد آنها بسیار معنادار بوده است. اما همانطور که هوش مصنوعی به جریان اصلی تبدیل می شود، همه چیز اشباع می شود و شرکت ها همه به یک سطح خواهند رسید.

زود وارد شوید، و فقط یاد نخواهید گرفت. شما همچنین تعیین خواهید کرد که CRO مبتنی بر هوش مصنوعی چگونه صنعت شما را شکل خواهد داد.

2. مانند اسپیلبرگ فکر کنید: یک حلال خلاق خلاق باشید.

همه چیز با استراتژی AI CRO شما همیشه طبق برنامه پیش نمی رود، به خصوص در مراحل اولیه آزمایش، بنابراین توانایی محوری و حل خلاقانه مسئله کلیدی است.

کایرن مثالی از نحوه مواجهه استیون اسپیلبرگ با یک شکست بزرگ در هنگام شکستن کوسه مکانیکی در حین فیلمبرداری به اشتراک گذاشت. آرواره ها. اسپیلبرگ به جای اینکه اجازه دهد تولید این مشکل متوقف شود، یک شبه فیلمنامه را با استفاده از بشکه های زرد برای نشان دادن حضور کوسه بازنویسی کرد – راه حلی خلاقانه که اکنون بخشی نمادین از تاریخ سینماست.

“پس آیا شما یک حلال مشکل هستید؟” کایران می پرسد. “یا اجازه می دهید مشکلات شما را از انجام کاری که واقعاً می خواهید انجام دهید بازدارد؟”

با چابک ماندن، آزمایش استراتژی‌های مختلف و پیشروی، راه‌حل‌های جدید – و گاهی حتی بهتر – را کشف خواهید کرد.

3. آینده و گذشته را مطالعه کنید.

به عنوان بازاریاب، به راحتی می توان درگیر امور روزمره شد و استراتژی بلندمدت را از دست داد. اما اگر واقعاً می‌خواهید تلاش‌های AI CRO خود را افزایش دهید، باید روی آینده و گذشته تمرکز کنید – و نه در ریزه کاری های روزمره گیر کنید.

مطالعه بازاریابان بزرگ از تاریخ می تواند الگوهایی را نشان دهد که استراتژی آینده شما را مشخص می کند. به عنوان مثال، من و کایران اغلب بحث می کنیم که چگونه دیتریش ماتشیتز، بنیانگذار ردبول، یک نوشیدنی انرژی زا را به یک امپراتوری 16 میلیارد دلاری تبدیل کرد.

تاریخ تمایل به تکرار دارد، و کسانی که گذشته را درک می‌کنند، برای پیش‌بینی موقعیت‌های بزرگ بعدی در آینده‌ای که مبتنی بر هوش مصنوعی است، مجهزتر خواهند بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه می توانید از هوش مصنوعی برای بهینه سازی CRO استفاده کنید، قسمت کامل سریال را بررسی کنید بازاریابی در برابر غلات زیر:

این مجموعه وبلاگ با مشارکت بازاریابی در برابر دانه، پادکست ویدیویی است. این ایده‌ها را عمیق‌تر به ایده‌های مشترک رهبران بازاریابی، کیپ بودنار (مدیر مدیریت مالی HubSpot) و کیران فلانگان (SVP، بازاریابی در HubSpot) می‌پردازد، زیرا آنها استراتژی‌های رشد را باز می‌کنند و از بنیان‌گذاران و همتایان برجسته یاد می‌گیرند.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

جهت دانلود و یا توضیحات بیشتر اینجا را کلیک نمایید



لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در تهران اقتصادی

این خبر توسط موتور تهران اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

دیگر رسانه های کشور:

آموزشگاه رسانه |ارتباط اقتصادی| ارتباط فردا|ارتباط فرهنگی|ارتباط ورزشی|تهران اقتصادی |تهران ورزشی|مرجع وب و فناوری|پایگاه خبری شباب |همسونیوز|تهران فرهنگی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا