آخرین اخبار

تبلیغات تلویزیون که کم می‌شود، عده‌ای نگران وضع اقتصاد می‌شوند

رییس سازمان صداوسیما در مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی و اقتصادی آگهی‌های بازرگانی صداوسیما با بیان اینکه سازمان صداوسیما نقش موثری در تبلیغاتی که از سال‌های دور ویژند شده‌اند داشته، گفت: اقتصاد معاصر ایران، صنعت معاصر در طول چهار دهه اخیر همزاد رسانه‌ملی است و یکی از مهم‌ترین نقش‌ها در ماندگاری ویژندها را سازمان صداوسیما ایفا کرد.

منبع:خبرگزاری ایسنا

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا