استان ها > مازندران

 تردد در محورهای مواصلاتی مازندران روان است



 تردد در محورهای مواصلاتی مازندران روان است

ایسنا/مازندران رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه، تردد در جاده‌های مازندران روان است و محدودیت‌های ترافیکی در همه محورهای استان اعمال خواهد شد، گفت: تردد در محورهای چالوس، سوادکوه، هراز و آزادراه تهران – شمال روان است.

سرهنگ یدالله جهان تاب امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: پیش‌بینی جامعی برای وضعیت تردد و کنترل ترافیک تعطیلات نوروز انجام شده و برای ارتقاء ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه ممنوعیت‌های ترافیکی تا روز چهارشنبه ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد.

جهان تاب افزود: عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام طرح نوروزی در تمامی آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها، محورهای کرج-چالوس، فیروزکوه، هراز و سایر محورهایی که ضرورت ایجاب کند، ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: در تمام محورهای برون شهری که ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می‌شود، عبور و مرور انواع خودروهای حامل مواد سوختی فاسد شدنی، کودهای شیمیایی،  ضدعفونی کننده و کالاهای اساسی مانند گندم، جو،سویا، برنج، دانه‌های روغنی که دارای مجوز از پلیس راه راهور فراجا هستند از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه فقط در راه‌هایی اعمال می‌شود که مقررات یک طرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا  و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

فرمانده پلیس راه مازندران تصریح کرد: تردد انواع تریلر کامیون و کامیونت به استثناء حاملین مواد سوختی، بهداشتی کالای اساسی و دارای مجوز در تاریخ ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۳ در کلیه محورهای برون شهری کشور ممنوع است.

وی افزود: در محور کرج- چالوس تردد انواع تریلر کامیون و کامیونت و بالعکس ممنوع است.

جهانتاب درباره اعمال محدودیت تردد شمال به جنوب تاکید کرد: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه، محدودیت یکطرفه مقطعی تا روز جمعه تاریخ ۱۷ فروردین به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.

وی در زمینه محور تهران-قائمشهر هم بیان کرد: تردد انواع تریلرها از ساعت ۶ صبح الی ساعت ۲۴ روزهای شنبه، یکشنبه دوشنبه و سه‌شنبه تاریخ‌۱۳، ۱۴ فروردین از مسیر شمال به جنوب محور قائمشهر فیروزکوه – تهران و بالعکس در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس راه ممنوع است.

جهان تاب اشاره کرد: حمل و نقل محمولات ترافیکی که از قبل پروانه عبور اخذ کرده‌اند در تمامی راه‌های اصلی برون‌شهری تا ساعت ۷ صبح روز دوشنبه تاریخ ۱۴ فروردین ممنوع است.

فرمانده پلیس راه مازندران اعلام کرد: صدور مجوز عبور برای خودروهای ترافیکی تا ۱۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ممنوع است.

جهان تاب به محدودیت‌های خودروهای ترانزیت حامل مواد سوختی اشاره کرد و گفت: ورود و تردد خودروهای ترانزیت مواد سوختی تا ساعت ۷ صبح روز دوشنبه تاریخ ۱۴ فروردین ممنوع است و خودروهای مذکور در سایر ایام طرح نوروز سال ۱۴۰۳ در ساعات روز مجاز به تردد بوده و در ساعات شب ملزم به توقف در محل‌ ایمن بین راهی خواهند بود.

به گفته جهانتاب، عبور و مرور انواع خودروهای حامل مواد سوختی فاسد شدنی، مواد بهداشتی، کودهای ضدعفونی کننده و کالاهای اساسی مانندجو، برنج، گندم، سویا و غیره که دارای مجوز از پلیس راه راهور فراجا باشند از این امر مستثنی هستند.

فرمانده پلیس راه مازندران گفت: در صورت نیاز به اعمال محدودیت‌های پیش‌بینی نشده در محورها به منظور کنترل و تنظیم عبور و مرور وسایل نقلیه، بصورت مقطعی و منطقه‌ای با در نظر گرفتن فرصت کافی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا