آخرین اخبار

تنها با زبان زور باید با صهیونیست‌ها صحبت کرد


تنها با زبان زور باید با صهیونیست‌ها صحبت کرد

به گزارش خبرنگار ایکنا، زهره الهیان، دبیر کل جمیعت اعتلای نهادهای مردمی انقلاب اسلامی در همایش «حمایت از مردم مظلوم لبنان و جبهه مقاومت» که عصر امروز، دوشنبه 30 مهرماه، از سوی جمعیت اعتلای نهادهای مردمی انقلاب اسلامی در مرکز همایش‌های ایوان شمس برگزار شد، به فرمایش مقام معظم رهبری در جمعه نصر اشاره کرد و گفت: بر هر مسلمانی واجب است که در کنار جبهه مقاومت بایستد لذا این همایش در این راستا و به منظور این حرکت جهادی برگزار شد. 

وی ادامه داد: در این نبرد قطعا با تمام سختی‌های جنگ و جهاد، پیروز هستیم. ما در این جنگ و جهاد یا پیروز هستیم یا عاقبت ما ختم به شهادت می‌شود. هر دو مسیر پیروزی است اما مهم این است که در کدام سمت تاریخ ایستاده‌ایم، آیا در جبهه حق هستیم یا باطل؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم به حادثه کربلا و شهادت حضرت اباعبدالله(ع) اشاره و اظهار کرد: ایشان می‌دانستند این کاروانی است که به سوی مرگ می‌شتابد و حضرت علی اکبر(ع) از پدر می پرسند آیا ما بر حق هستیم؟ اگر اینجور است پس این مرگ، شهادت و رستگاری است. 

الهیان تصریح کرد: وقتی مقام معظم رهبری آن دانشجوی آمریکایی را که بر ضد رژیم صهیونیستی شعار می دهد و از مردم فلسطین حمایت می‌کند می گویند: «شما در جبهه مقاومت قرار دارید.»

وی بیان کرد: امروز مرزها در هم شکسته و باید دید کجای تاریخ ایستاده‌ایم. حد وسط و خنثی وجود ندارد. خنثی بودن نشان از این دارد که سنخیتی با جبهه مقاومت و حق نداریم پس زودتر باید مسیر خود را تعیین کنیم. 

الهیان اظهار کرد: بعد از نماز جمعه نصر، تکلیف همه در مقابل محور مقاومت مشخص شد و باید دید چه کاری در حد خودمان می‌توانیم برای آنها انجام دهیم. از آن بانوی تبریزی که مجموعه جواهرات را هدیه می‌کند تا پیرزنی که هزار تومان به به مردم لبنان کمک می‌کند، تفاوتی نیست؛ مهم نیت‌های خالص است. البته صرف کمک‌های نقدی و غیرنقدی ملاک نیست بلکه عده‌ای اهل قلم و رسانه هستند که در این راستا کمک می‌کنند. در واقع هر کسی به شکلی در این مسیر کمک می‌کند. 

دبیر کل جمیعت اعتلای نهادهای مردمی انقلاب اسلامی گفت: اینجا تهران و ام القرای جهان اسلام است و چشم تمام رزمندگان مقاومت به ماست. ملت بزرگ ایران همواره در مقابل رژیم صهیونیستی الهام‌بخش دیگر کشورها بوده است. امروز نیز به خوبی به وظیفه خود عمل کنیم. آینده با جبهه مقاومت و ملت مظلوم فلسطين است و با تمام چالش‌ها و از دست دادن فرماندهان که غم عظیمی است اما آینده روشنی در پیش است. 

این نماینده سابق مجلس تأکید کرد: قطعا تعیین سرنوشت مردم غزه و فلسطین به دست خود آنها انجام می‌گیرد. پیش از طوفان الاقصی ملت مظلوم غزه شرایط سختی داشتند. طراحی شهید سنوار و سایر فرماندهان مقومت برای طوفان الاقصی معادلات را بهم ریخت. قرار بود کشورهای عربی با عادی‌سازی روابط به سمت مشروعیت رژیم صهیونیستی بروند. 

وی افزود: تمام مسیرها برای عادی‌سازی روابط کشورهای عربی با اسراییل طراحی شده بود که به یکباره با طوفان الاقصی بهم ریخت. امروز رژیم صهیونیستی به تعبیر نتانیاهو برای حیات خود می جنگند. 

الهیان به روشن شدن افکار عمومی دربرابر جنایات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: امروز نگاه از چهره شیطانی غرب افتاده است. غربی که دائم دم از حقوق بشر می‌زد اما در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی علیه زنان و کودکان و غیرنظامیان سکوت کرده و واکنشی نشان نمی‌دهد. لذا دنیا به سمت روشن شدن واقعیت‌ها می‌رود و همین بیداری ملت‌ها منجر به نجات دنیا از دست جنایتکاران خواهد شد. 

وی با اشاره به حادثه انفجار پیجرها در لبنان، اظهار کرد: کودکانی که در این حادثه آسیب دیدند، اکنون نه چشم دارند و نه دست. امروز با تداوم جنایات‌ رژیم صهیونیستی هر روز شاهد این صحنه‌های تأسف‌انگیز هستیم. امروز صهیونیست‌ها تلاش دارند لبنان را به غزه دیگری تبدیل کنند اما به تعبیر رهبری آینده با جبهه مقاومت است و حزب‌الله در صف مقدم جبهه استکبار است. 

دبیر کل جمیعت اعتلای نهادهای مردمی انقلاب اسلامی گفت: امروز حزب‌الله با وجود اینکه فرمانده ارشد خود را تقدیم کرده، همچنان مقتدر و با توان نظامی مضاعف ایستاده و منفعل نیست. شهید نصرالله به گونه‌ای انسجام حزب الله را حفظ کرد که فرماندهان تا ۱۰ رده تربیت شده تا جایگزین فرمانده قبلی در صورت شهادت شود. لذا با شهادت یک فرمانده نگرانی برای حزب‌الله نخواهد بود‌. 

وی ادامه داد: در این شرایط از هر ظرفیتی باید کمک می گیریم. کارگروه حقوق بین‌الملل با وکلا و اساتید آشنا به حقوق را در این نهاد داریم تا احقاق حقوق مردم غزه و لبنان را در عرصه بین‌المللی پیگیری کنند. لذا در عرصه بین‌المللی مسئله نقض حق حیات، نقض حق تعیین سرنوشت و حقوق بشر را در غزه و لبنان دنبال خواهیم کرد. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم اظهار کرد: آینده منطقه در میدان مشخص خواهد شد. رژیم صهیونیستی زنجیر پاره کرده و آمریکا از آنها حمایت می‌کند و با دیپلماسی و مذاکره کاری از پیش نمی‌بریم و بنابر فرمایش رهبری تنها با زبان زور باید با صهیونیست‌ها صحبت کرد. 

الهیان تصریح کرد: ایستادگی جمهوری اسلامی موجب شیطنت‌ها علیه ما شده است. طرح ادعاهای واهی علیه جزایر سه‌گانه ایرانی و مالکیت آن در این برهه زمانی و تحریم شرکت‌های هواپیمایی ما برای این است که به ایران لطمه بزنند ولذا در این شرایط با حضور در میدان و با سیلی جبهه مقاومت به نتیجه می‌رسیم.

انتهای پیام

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا