آخرین اخبار

جسم مطهر حزب‌الله بی‌سر به مقاومت ادامه می‌دهد


جسم مطهر حزب‌الله بی‌سر به مقاومت ادامه می‌دهد

به گزارش خبرنگار ایکنا، سیدمجتبی ابطحی، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی در همایش «حمایت از مردم مظلوم لبنان و جبهه مقاومت» یادواره شهید سنوار که عصر امروز، دوشنبه، 30 مهرماه از سوی جمعیت اعتلای نهادهای مردمی انقلاب اسلامی در مرکز همایش‌های ایوان شمس برگزار شد، گفت: در افق، هیچ شرایطی برای پایان جنگ و آتش بس نیست. در جنگ‌های قبلی تلاش‌هایی با نقاب‌های مختلف از سوی غرب می‌دیدیم اما با توجه به اقدامات نتانیاهو طی این سال‌ها که سعی کرد جبهه جهانی برای مقابله با محور مقاومت پیدا کند، هیچ آتش‌بسی در کار نخواهد بود.

وی ادامه داد: دو اندیشه و قطب در مقابل هم در جهان وجود دارد؛ یکی بحث منجی، عدالت و مهدویت که مسلمانان و تشیع دنبال آن هستند و دیگری بحث آخرالزمان از دیدگاه یهود است. یهودیت سال‌ها با ساخت فیلم‌های آرماگدون و نوشتن رمان‌ها و کار بر روی بمب اتم، مانور دادند که بگویند دنیا پایان دارد.

دبیرکل کنفرانس انتفاضه فلسطین مجلس بیان کرد: در دیگاه اسلام حضور منجی آغاز رشد بشر و پایان عصر جاهلیت و ناکامی بشر است که فکرها شکوفا می‌شود و پس از حکومت امام زمان(عج)، رجعت و سایر مسائل رخ می‌دهد. 

وی با توجه به اینکه در سال‌های گذشته دولت‌های سکولار و غیر دینی بر سرزمین‌های اشغالی حاکم بودند، تصریح کرد: الان دوسال ست که دولتی با ادعای دین و اجرای تعالیم تورات و تلمود با وجود نتانیاهو به روی کار آمده است لذا جنگ، ایدئولوژیک شده است همانطور که جنگ با داعش، ایدئولوژیک بود. رژيم صهیونیستی و نتانیاهو از همان اول آغاز جنگ گفته بود که شاید این جنگ ۱۰ یا ۱۵ سال طول بکشد تا میزان تاب‌آوری ساکنین سرزمین‌های اشغالی را بیشتر کند. 

ابطحی اظهار کرد: این جنگی است که یک طرف پیروز دارد و توافقی ندارد و معادله‌سازی در پی ندارد و به اذن الهی ما پیروز این جنگ هستیم. 

وی با بیان اینکه از کثرت صحنه‌های پرخون نباید ترسید، بیان کرد: حوادث و جنایت‌های ضاحیه و غزه نتیجه سفر نتانیاهو به آمریکا و کف زدن برای او است. دشمن آنچه داشت رو کرد. اگر دیشب به صندوق قرض‌‌الحسنه حمله کردند، یعنی جا و هدف دیگری برای اصابت موشک‌ها ندارند.

ابطحی تصریح کرد: جسم مطهر حزب‌الله بی‌سر به مقاومت ادامه داده و می‌دهد. دشمن فکر می‌کرد توان این جسم بی‌سر، دقایق و ساعاتی بیشتر نمی‌انجامد اما کور خوانده است‌. دشمن مشکل عُده ندارد اما مشکل عِده دارد چراکه قلب‌هایشان متفرق است.

دبیرکل کنفرانس انتفاضه فلسطین مجلس گفت: استحکامات رژیم صهیونیستی درهم ریخته است و ما باید محکم بایستیم اگر چه دچار مصیبت شدیم اما مسلمانان امت بزرگ میلیاردی هستند. یهود تبلیغ ندارند تنها دین بی‌تبشیر و بی‌تبلیغ است و آنها به خدا امیدی ندارند. این سختی‌ها و شدائد برای این است که باذن‌الله محکم ایستاده‌ایم و تحولات روبه جلو با تدبیر مقاومت پیش می‌رود. این را بدانید شگفتی‌های رژیم صهیونیستی برای ما از بین رفت. 

وی تأکید کرد: لبنان را با توجه به این همه تخریب می‌سازیم همانطور که در سال ۲۰۰۸ ساختیم اما باید بیش از پیش به ولایت تمسک کنیم. ما حکیم‌ترین، اندیشمندترین، شجاع‌ترین، فقیه‌ترین و با تقواترین رهبر را داریم. همانطور که ایشان فرمودند نه شتابزده عمل می‌کنیم و نه تعلل داریم بلکه در وقت عمل می‌کنیم. یقین داریم به زودی زود پیروزی و نصر محقق می‌شود. 

انتهای پیام

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا