جشنوارهای برای آگهی و آگاهی
به گزارش جام جم آنلاین، شرکتهای زیادی غرفههای نمایشگاهی خود را در تالار خورشید دایر کردهاند. بازدیدکنندگان نیز سرگرم بازدید از این غرفهها هستند.
کیوان وارثی، مدیر روابط عمومی هلدینگ مات، در این جشنواره به خبرنگار جام جم آنلاین گفت: این جشنواره یکی از اقدامات بسیار خوبی است که اداره کل بازرگانی سازمان صدا و سیما انجام میدهد، زیرا شرکتهایی که در این حوزه بهصورت جدی فعالیت دارند، فرصت پیدا میکنند با یکدیگر و مشتریان خود ارتباط مستقیم برقرار کنند.
فرصتی برای افزایش انگیزه
وی ادامه داد: نکته مهم دیگر این است که سنجشی در خصوص فعالیت شرکتهای حاضر در این جشنواره صورت میگیرد. به عبارت دیگر، کارهای بازرگانی انجام شده، تیزرهای ساخته شده و آگهیهای تولید شده در سال گذشته مرور میشود.
وارثی تاکید کرد: علاوه بر این، آثار برتر انتخاب و از برگزیدگان نیز قدردانی میشود.
وارثی درباره زمان برگزاری جشنواره نیز توضیح داد: مسئولان برگزاری جشنواره بهدرستی دو روز را در نظر گرفتهاند. به این شکل، شرکتها انگیزه بیشتری برای فعالیت به دست میآورند و تجربیات خود را نیز با هم به اشتراک خواهند گذاشت.
یکی دیگر از شرکتکنندگان در این جشنواره به خبرنگار ما گفت: برگزاری این جشنواره سبب میشود شرکتها با نیازهای بازار بیشتر آشنا شوند و ارتباطشان نیز با مشتریان پیوستهتر شود.
کمک به برقراری ارتباط با مخاطبان
بهزاد حلی، مدیر فنی شرکت توسعه کسب و کار هوشمند شریف، نیز در این جشنواره به خبرنگار جام جم آنلاین گفت: یکی از محصولات ما که با آن در جشنواره شرکت کردهایم تبلیغات لایو یا برخط فوتبال است.
وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه، ما محصول خود را به بازدیدکنندگان معرفی میکنیم، یادآور شد: برگزاری چنین جشنوارههایی به شرکتها کمک میکند که ارتباط آنها با مشتریان راحتتر برقرار شود.
محمدحسین رجبی، مدیر توسعه بازار مجموعه کانون ایران نوین، درباره برگزاری این جشنواره به خبرنگار جام جم آنلاین گفت: برگزاری جشنوارههای این چنینی سبب میشود که شرکتهای تبلیغاتی بتوانند پتانسیلهای خود را در زمینههایی مانند ساخت تیزر به معرض نمایش بگذارند و با توجه به اینکه رسانه ملی تاثیرگذارترین رسانه محسوب میشود قطعاً برگزاری چنین جشنوارههایی میتواند سبب ایجاد رقابت بین شرکتهای تبلیغاتی شود.
هوش مصنوعی و افزایش کیفیت تولیدات
وی ادامه داد: به این ترتیب کیفیت تولیدات این شرکتها افزایش خواهد یافت و مخاطبان نیز از دیدن تیزرهای تبلیغاتی با کیفیت و محتوای مناسب لذت خواهند برد.
رجبی یادآور شد: این رویکرد سبب میشود که شرکتهای تبلیغاتی بتوانند از فضای رسانه ملی برای معرفی محصولات خود استفاده کنند.
وی افزود: امیدوارم شرکتهای تبلیغاتی بتوانند در این جشنوارهها فناوریهای جدید مانند هوش مصنوعی را به نمایش بگذارند. همانطور که مجموعه ما برای ساخت تیزرها از ابزارهای هوش مصنوعی استفاده میکند، قطعاً شرکتهای فعال در حوزه تبلیغات از این فناوری بیشتر استفاده خواهند کرد تا محتوای مناسب تولید کنند.
سمینارهای تخصصی
در کنار برگزاری این جشنواره، سمینارهای تخصصی هشتگانه نیز در تالار خواجه نصیر در حال برگزاری است. در این سمینارها، موضوعات متنوعی مورد بررسی قرار میگیرد: مدیریت استراتژیک بازاریابی و ساخت برندهای آینده در عصر هوش مصنوعی؛ هوش مصنوعی در تبلیغات، افزایش بازدهی و کاهش هزینهها؛ دلایل عدم سرمایهگذاری برندهای بزرگ در تبلیغات؛ تبلیغات دیجیتال و ضرورت بهرهگیری بهینه از آن در عصر حاضر؛ پایش عادات رسانهای مخاطبان؛ نگاهی به آمار و ارقام رسانههای صوت و تصویر فراگیر؛ سونامی هوش مصنوعی در تولید محتوا؛ تحول تبلیغاتی تلویزیون؛ دادهها و شخصیسازی تبلیغات.
منبع خبر: جام جم آنلاین
لینک خبر در ارتباط اقتصادی
این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید