دانشگاه > تشکل‌های دانشجویی

حمله رژیم صهیونیستی بیشتر شبیه یک نمایش تبلیغاتی برای حفظ آبروی خودشان بود



فعال حوزه دانشجویی با بیان اینکه پدافند هوایی ایران با آمادگی کامل در برابر هر گونه تهدید احتمالی ایستاده است،‌ گفت: حمله رژیم صهیونیستی که به عنوان یک عملیات تاکتیکی و بی‌تأثیر صورت گرفت، نشان داد که رژیم صهیونیستی توانایی رویارویی مستقیم با جمهوری اسلامی ایران را ندارد. آنها به خوبی می‌دانند که مقابله نظامی جدی با ایران برایشان پرهزینه خواهد بود. این حمله بیشتر شبیه به یک نمایش تبلیغاتی برای حفظ آبروی خودشان بود.

بصیر علیپور فعال حوزه دانشجویی در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: رژیم صهیونیستی به‌خوبی می‌داند که در فضای نظامی نمی‌تواند با ایران مقابله کند، به همین دلیل بیشتر به روش‌های روانی متوسل شده است. آنها از رسانه‌ها و فضای مجازی برای ایجاد نوعی از نگرانی و تردید در جامعه ایران استفاده می‌کنند. هدف این جنگ روانی، مخدوش کردن آرامش روانی و اعتماد به نفس مردم است. اما واقعیت این است که مردم ما دیگر نسبت به این‌گونه تبلیغات واکنش منفی چندانی ندارند و با آرامش به زندگی خود ادامه می‌دهند.

وی افزود: واکنش مردم ایران نشان‌دهنده روحیه‌ای بسیار قوی و اعتماد به نفس آنهاست. در حالی که اسرائیلی‌ها به خاطر عملیات کوچک و بی‌اهمیت خود نتوانستند حتی یک شب راحت بخوابند، مردم ایران با آرامش کامل به زندگی روزمره‌شان ادامه دادند. همین تفاوت‌ها به خوبی نشان می‌دهد که مردم ایران به تهدیدات خارجی عادت کرده‌اند و از گذشته تجربه کسب کرده‌اند. این روحیه باعث تقویت همبستگی ملی نیز می‌شود.

علیپور بیان کرد: برخلاف تصور رژیم صهیونیستی، این تلاش‌ها نه تنها جامعه ما را تضعیف نمی‌کند، بلکه باعث تقویت همبستگی مردم می‌شود. مردم ایران طی دهه‌ها یاد گرفته‌اند که در برابر تهدیدات خارجی با هم متحد شوند. این اتحاد و همبستگی همچنان به عنوان یکی از مهم‌ترین نقاط قوت جامعه ایران باقی مانده است و دشمنان ما نمی‌توانند این انسجام را از بین ببرند.

این فعال دانشجویی بیان کرد: دولت باید به سرعت و با قاطعیت در مدیریت بازار و تثبیت قیمت‌ها عمل کند تا مردم احساس آرامش بیشتری داشته باشند. همچنین، مردم با حفظ هوشیاری و عدم دامن زدن به شایعات، می‌توانند نقش مهمی در ثبات جامعه ایفا کنند. آرامش روانی و وحدت مردم ایران همیشه باعث شده که دشمنان نتوانند به هدف خود برسند.

انتهای پیام

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

دکمه بازگشت به بالا