استان ها > زنجان

درخشش بدمینتون‌بازان زنجانی در رقابت‌های رنکینگ سطح دو کشوری



درخشش بدمینتون‌بازان زنجانی در رقابت‌های رنکینگ سطح دو کشوری

ایسنا/زنجان رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان گفت: رقابت‌های بدمینتون رنکینگ سطح دو کشوری، بالاترین سطح مسابقات بدمینتون در کشور را دارد که ورزشکاران زنجانی در این مسابقات خوش‌ درخشیدند.

غلامرضا باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره درخشش بدمینتون‌بازان زنجانی، اظهار کرد: رقابت‌های بدمینتون رنکینگ سطح دو کشوری، بالاترین سطح مسابقات بدمینتون در کشور را دارد که در سال‌جاری نیز با حضور قهرمانان و بازیکنان ملی در مشهد مقدس برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از رقابت‌ها ۱۵۰ نفر از بازیکنان بدمینتون در دو رده سنی زیر ۱۷ و ۱۹ سال در دو جدول یک نفره و دو نفره به رقابت پرداختند.

او با بیان اینکه در بخش آقایان امیرحسین عجملو موفق به کسب مدال نقره و معین مقدم موفق به کسب مدال برنز شدند، تصریح کرد: در بخش یک نفره زیر ۱۷ سال امیرحسین عجملو از زنجان موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد، در بخش دو نفره زیر ۱۷ سال نیز امیرحسین عجملو به شکل مشترک امیرعلی احمدلو (از استان مرکزی) مقام سوم را کسب کردند.

رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات رنگینگ سطح ۳ بانوان نیز خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات که در استان سمنان برگزار شد، در بخش یک نفره ثنا حسنلو مقام اول را به خود اختصاص داد. همچنین در بخش دونفره نیز مجدد ثنا حسنلو با بازیکن هم‌تیمی فاطمه مقدم قهرمان این دوره از مسابقات شدند.

انتهای پیام

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا