استان ها > اردبیل

دلهای نگران مظلومان فلسطینی و لبنانی با آذرخش‌های ایرانی به آرامش و اطمینان رسید



دلهای نگران مظلومان فلسطینی و لبنانی با آذرخش‌های ایرانی به آرامش و اطمینان رسید

ایسنا/اردبیل مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی بیان کرد: دیشب دلهای مضطرب و نگران مظلومان فلسطینی و لبنانی در موسیقای گوش نواز و چراغانی آذرخش‌های ایرانی به آرامش و اطمینان رسید.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مصلح‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با همه وجودم خدای خیرالناصرین را سپاس می‌گویم. دیشب جلوه نصرت و انتقام الهی از ترکیب غرش و درخشندگی موشکهای فرزندان سلمان فارسی گوش و چشم جهانیان را به خود جلب و خیره کرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی افزود: ما به وعده الهی مطمئن بودیم چرا که بارها بعد از انقلابمان در همه عرصه ها آن را با همه وجودمان دیده و درک کرده‌ایم.

وی ادامه داد: مهمتر از شلیک موشکها اراده آهنین، قلب نترس ، خشم مقدس ، حفظ عزت و شکوه ملی و انسجام فکری و قلبی مسئولان عالی رتبه سیاسی و نظامی جلوه گری می کند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی بیان کرد: دیشب دلهای مضطرب و نگران مظلومان فلسطینی و لبنانی در موسیقای گوش نواز و چراغانی آذرخشهای ایرانی به آرامش و اطمینان رسید.

وی ادامه داد: ملت ایران با شجاعت ایمانی و بدون ذره ای ترس از تهدیدات نظام سلطه به مسیر شکوهمند خود ادامه خواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین مصلح‌نیا گفت: ذره‌ای سستی و احتیاط غیرمعقول باعث اشتباه محاسباتی دشمنان بربر و وحشی ما خواهد شد.

وی گفت: این امر خداوند متعال و توصیه رهبر فرزانه ما است که هنگامی که دشمن از ضعف تو امید نرمش دارد، باید برای او آماده شد و غلظت و خشونت را نشان داد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی در خاتمه سخنان خود افزود: به سهم خودم با غرور مقدس و سرور شاکرانه ام از لشکریان الهی مان تشکر و قدردانی می‌کنم. سلام و درود بر امام عزیز و شهیدان گرانسنگمان که این راه عزت و شوکت و اقتدار را برای ما باز کردند.

انتهای پیام

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا