آخرین اخبار

راهپیمایی حمایت از محور مقاومت و حزب‌الله لبنان در تهران برگزار شد


راهپیمایی حمایت از محور مقاومت و حزب‌الله لبنان در تهران برگزار شدبه گزارش ایکنا، راهپیمایی جمعه‌های خشم در حمایت از جبهه مقاومت و حزب الله لبنان و محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی از سوی پایتخت‌نشینان همزمان با سراسر کشور، پس از اقامه نماز جمعه برگزار شد.

بیش از 11 ماه از عملیات طوفان‌الاقصی، جنگ در غزه و حجم گسترده جنایات و قتل عام رژیم منحوس و سفاک اسرائیل جلاد می‌گذرد ولی این رژیم جنایتکار در این مدت به هیچ‌یک از اهداف خود چون خلع سلاح غزه، نابودی مقاومت، اخراج فلسطینیان دست نیافته و در روزهای اخیر نیز جنایات افسارگسیخته خود را در لبنان با زخمی کردن چند صد نفر و به شهادت رساندن عده‌ای از افراد بیگناه و آواره کردن هزاران نفر، آغاز کرده است.

این راهپیمایی امروز از سوی نمازگزاران تهران از محل اقامه نماز جمعه تهران در دانشگاه تهران آغاز و به سمت میدان انقلاب ادامه داشت. مردم انقلابی و بصیر تهران در این راهپیمایی با دردست داشتن پرچم‌های ایران، حزب‌الله و فلسطین و پلاکاردهایی از تصویر قدس شریف، مقام معظم رهبری و فلسطین آزاد خواهد شد با سر دادن شعارهای کوبنده همچون مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و اسرائیل جنایت می‌کند آمریکا حمایت می‌کند، اسرائیل اسرائیل کودک‌کش و جلاد است، لبنانی آزاده حمایتت می‌کنیم، رژیم صهیونیستی جرثومه فساد است و … این جنایت‌ها و سکوت مدعیان حقوق بشر را علیه این اقدامات محکوم کردند.

پایتخت‌نشینان در پایان این راهپیمایی خواستار شکستن سکوت مجامع بین‌المللی و محکومیت عملی جنایت‌های اسرائیل و قطع شریان‌های اقتصادی از سوی کشورهای اسلامی برای به زمین درآمدن رژیم دیو سیرت صهیونیستی، شدند.

امروز پس از اقامه نماز جمعه، نمازگزاران در سراسر ایران در راهپیمایی حمایت از حزب‌الله لبنان و مرم مظلوم غزه در راهپیمایی حضور پیدا کردند. همچنین راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار از آغاز جنایت‌های ددمنشانه و وحشیانه رژیم صهیونیستی پس از عملیات طوفان الاقصی در استان‌ها برگزار شده و می‌شود.

انتهای پیام

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا