روش تولید و خدمت، رابطه مستقیمی با موفقیت در عرصه صادرات دارد
پنجمین اجلاس سراسری یکصد واحد مشتری مدار با اهدافی چون اشاعه فرهنگ شاخص مشتری مداری و کیفیت در بازارهای رقابتی، شناخت نیاز مشتریان و استراتژی های نوین سازمان های بين المللي ، بررسی و شناخت شاخص های مشتری مداری و تاکید آن در وسط و کارها و….همزمان با روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در سالن همایش های کتابخانه ملی برگزار شد.
مازیار علی نیا دبیر اجرایی این رویداد اقتصادی گفت: پنجمین اجلاس معرفی یکصد واحد مشتری مدار همچون دوره های قبل، به همت گروه پارسا نوین وسازمان متخصصین و مدیران ایران برگزار شد و طبق سنوات گذشته در این اجلاس سعی کردیم از بین ۷۰۰نفر از شرکت های فعال کشور در کارگروه های مختلف، تعدادی را براساس نوع فعالیت ها و عملکرد هایشان در یکسال گذشته و بر اساس مباحثی چون مشتری مداری، تکریم ارباب رجوع و صدای مشتری ، طبق ارزیابی های میدانی مورد ارزیابی قرار دهیم و در نهایت از ۱۰۰ واحد مشتری مدار در این اجلاس تقدیر کنیم.
وی با بیان اينکه امسال برگزاری این اجلاس با روز ملی حمایت از حقوق مصرف کننده مصادف شد افزود: از آنجا که یکی از مهمترین شاخص ها برای هر شرکت، بحث مشتری مداری است از این رو سعی کردیم با برگزاری چنین اجلاسی در راستای ارائـــه و توجه به موضوع رضایت مندی مشتری و به تبع آن افزایش سطح تعالی سازمان ها در بستر عملکردها و شایستگی های شخصی،عمومی و تخصصی گام های موثری برداریم .
علی نیا ادامه داد :در واقع در این اجلاس تلاش کردیم مسیری را مشخص نمائیم تا شرکت ها بتوانند در راه عملکردهای خود در زمینه مشتری مداری و کسب رضایت مشتری بیش تراز پیش، موازی و هم راستا با مدل تعالی سازمان های بین المللی ویا همان استاندارد بین المللی حرکت کنند .
دبیر اجرایی این اجلاس، با بیان اینکه بیشترین و مهمترین نقطه قوت شرکت های حاضر در این رویداد اقتصادی ،میزان اشتغالزایی آنها بوده اظهار داشت: امیدوارم این اجلاس ها بستری باشد تا کسب و کارها بیشتر به سمت استانداردسازی هدایت شوند و در واقع بیشتر بتوانیم تولید و خدماتشان را به استاندارد جهانی نزدیک کنیم؛ البته اگر روش تولید و خدمت به استاندارد نزدیک نشود قطعا محصول ما نیز قابلیت کیفی استاندارد نخواهد داشت بنابراین نخواهیم توانست در عرصه صادرات عملکرد موفق و خوبی را داشته باشیم. به هر حال به نظرم این گونه اجلاس ها می تواند در استاندارد سازی خدمات و مبحث فروش و مشتری مداری ما را به استاندارد جهانی نزدیک تر کند.
انتهای پیام/
لینک منبع اصلی خبر
لینک خبر در ارتباط اقتصادی
این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید