آخرین اخبار

ریزش قیمت برخی خودروهای داخلی و خارجی در بازار؛ کدام خودرو ۲۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشت | جدول قیمت ها


به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز چهارشنبه‌ ۱۸ مهر ۱۴۰۳ روند مشخصی را به خود گرفته و تمامی محصولات به استثنای تعداد اندکی از آنها تعادل خود را حفظ کرده و استوار ماندند.

همچنین نرخ دلار به عنوان محرک اصلی بازار خودرو، تاثیر چندانی بر هر دو بازار داخلی و مونتاژی نگذاشته است.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی در هر دو شرکت تنها در شش محصول تغییر پیدا کرده و دیگر محصولات در آرامش کامل به سر می‌برند.

سایناS دوگانه‌سوز ارزان‌ترین خودروی صفرکیلومتر دوگانه‌سوز در بازار کشور است که امروز دو میلیون تومان گران‌‍‌تر شده و به قیمت ۴۵۲ میلیون تومان تحویل متقاضی می‌شود.

رانا پلاس (ارتقاء) در دسته خودروهای داخلی قرار گرفته که با ریزش سه میلیون تومانی به قیمت ۶۴۳ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک از دسته محصولات محبوب ایران خودرو محسوب می‌شود که روند یکسان را در پیش گرفته و به قیمت ۸۸۵ میلیون تومان به فروش می‌‍رسد. البته خودروی مذکور در حال حاضر در کارخانه تولید و عرضه نمی‌شود.

خودروی سهند S که با تازگی راهی بازار سایپا شده است از کانال ۵۰۰ میلیون تومانی عقب‌نشینی کرده و امروز با روند یکسان به قیمت ۴۹۵ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

ریزش قیمت برخی خودروهای داخلی و خارجی در بازار؛ کدام خودرو ۲۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشت | جدول قیمت ها

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی در اغلب محصولات ثابت ماندند.

آریزو ۶ پرو یک خودروی سدان کوچک شهری است که خیلی زود سر از بازارهای مختلفی از جمله آسیا، خاورمیانه، آفریقا و آمریکای جنوبی در آورد. خودوی مذکور با افت ۲۰ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۵۱۶ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

پیکاپ G۹ بهمن موتور دو دیفرانسیل و آفرودی، بزرگترین و لوکس‌ترین وانت چینی در بازار ایران محسوب می‌شود که بدون تغییر به قیمت سه میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

لاماری هیبرید یکی از خودروهای پاک و با کارایی بالا در بازار خودرو ایران است. که امروز تغییری را تجربه نکرده و به قیمت دو میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

ریزش قیمت برخی خودروهای داخلی و خارجی در بازار؛ کدام خودرو ۲۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشت |  جدول قیمت ها

منبع خبر: جام جم آنلاین

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا