آخرین اخبار

ساختارسازی و تولید قدرت؛ دستاورد سید حسن نصرالله برای حزب‌الله


ساختارسازی و تولید قدرت؛ دستاورد سید حسن نصرالله برای حزب‌الله

رمضان شریف، رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا درباره آینده حزب‌الله پس از شهادت سیدحسن نصرالله و پیام مقام معظم رهبری مبنی بر استمرار مکتب نصرالله، گفت: جنبش حزب‌الله در طول 30 سال گذشته تحت رهبری سیدحسن نصرالله اداره می‌شد. حزب‌الله جنبش انقلابی است که مبانی بسیار مستحکمی در حوزه ایدئولوژی، رفتار سازمانی و نحوه برخورد با دشمن داشته است.   

وی با تأکید بر اینکه ساختارسازی جنبش حزب‌الله به مانند ساختارسازی دولت‌ها نیست، افزود: اگر در دولت‌ها کودتایی صورت گیرد کل راهبرد آنها بهم می‌ریزد اما حزب‌الله، جنبشی است که بر پایه‌های مکتبی با فرهنگ سازگار با مردم لبنان و براساس مبانی قرآن کریم و فرهنگ ا‌هل‌بیت(ع)، ساماندهی پیدا کرده است. 


بیشتر بخوانید: 


رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس ادامه داد: از ابتدای پیدایش حزب‌الله تا کنون این حزب سه دبیرکل داشته که دو تن از آنان یعنی سید عباس موسوی و سید حسن نصرالله به شهادت رسیده‌اند. آیا پس از شهادت و ترور سیدعباس موسوی بدست صهیونیست‌ها، حزب‌الله ضعیف‌تر شد؟ خیر، بلکه همه اذعان دارند حزب‌الله ده‌ها و صد‌ها برابر قوی‌تر شد. امروز نیز قطعاً همین روند را پس از شهادت سید مقاومت، سیدحسن نصرالله، خواهیم داشت. 

سیدحسن نصرا‌لله همواره در معرض ترور بود

شریف با تأکید بر اینکه دبیرکل‌ حزب‌الله همواره در معرض ترور بود، بیان کرد: ایشان همواره برای تداوم جنبش حزب‌الله پس از خود طراحی داشته است به طوری که ایشان در حوزه رهبری سازمانی و در حوزه عملیات اجرایی و نظامی و اشراف اطلاعاتی نسبت به دشمن، نیرو تربیت کرده است. 

وی ادامه داد: بخشی از محصول 30 سال عملکرد سیدحسن نصرالله را به صورت عینی و در رویارویی با دشمن و شکست‌های دشمن می‌بینیم. بخش مهم‌تر آن نیز تقویت و قدرت‌سازی در جریان حزب‌الله است به طوری که امروز شاهد هستیم حزب‌الله در حوزه‌های بسیار سخت نظامی و امنیتی با تدابیر بسیار روشن و با کمترین تلفات، بیشترین ضربات را به دشمن وارد می‌کند. 

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: در طول یک سال گذشته شاهد هستیم که در مقابل، رژیم صهیونیستی مرتباً درگیر بوده و مشغول‌سازی این رژیم در مرز لبنان یکی از تدابیر راهگشای سیدحسن نصرالله در کنار دستاوردهای عظیم دیگر ایشان بوده است. 

عدم تضعیف سازمان رزم حزب‌الله پس از شهادت سیدحسن

شریف بیان کرد: با قاطعیت می‌گویم که سازمان رزم، سازمان رهبری و سازمان تأمین لجستیکی حزب‌الله اگر پس از این ترور، تقویت نشود، مطمئن باشید تضعیف نخواهد شد. 

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات در ادامه با توجه به یک‌سالگی طوفان‌الاقصی درباره دستاوردها و وضعیت محور مقاومت و رژیم صهیونیستی، گفت: مهم این است که طرفین در آغاز این عملیات چه ادعاهایی داشتند و اکنون در چه نقطه‌ای قرار دارند.

وی با تأکید بر اینکه جریان حماس مدعی است که ابهت امنیتی و نظامی صهیونیست‌ها را شکسته است، ادامه داد: این واقعیتی است که تمام آگاهان نظامی و امنیتی دنیا از جمله صهیونیست‌های فعلی و رهبران پیشین صهیون به آن اعتراف دارند. 

عدم دستیابی اسرائیل با هیچ یک از اهداف

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات به ادعای صهیونیست‌ها در آغاز جنگ در غزه همچون نابودی حماس و آزادی اسرا اشاره کرد و گفت: اسرائیل به هیچکدام از این اهداف خود دست پیدا نکرد و ترور شهید اسماعیل هنیه، میهمان جمهوری اسلامی ایران نیز اصلاً در آن سرزمین نبود. 

شریف در پایان گفت: بنابراین می‌توان گفت رژیم صهیونیستی مطلقاً هیچ دستاورد راهبردی در طی این یکسال نداشته است و حتی  محصول 70 سال مظلوم‌نمایی خود را در عرصه افکار عمومی، با انجام جنایات، قتل عام، کودک‌کشی و اقدامات جنگی از بین بردند و ماهیت ضد حقوق بشری خود را روشن و افکار عمومی جهان را نسبت به ماهیت خود بیدار کردند.  

گفت‌وگو از سمیرا انصاری 

انتهای پیام

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا