استان ها > مازندران

سالن ورزشی «زنگشا محله» تنکابن افتتاح شد


ایسنا/مازندران مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ۴ آبان در آیین افتتاح سالن ورزشی «زنگشا محله» تنکابن با قدردانی از زحمات و پیگیری‌های مسئولان منطقه در تکمیل این سالن ورزشی اظهار کرد: برخی پروژه‌های ورزشی مازندران بیش از ۱۰ سال از کلنگ‌زنی آنها گذشته بود که خوشبختانه طی یکسال گذشته افتتاح و در اختیار جوانان قرار گرفت.

علی رجبی با اشاره به ظرفیت ورزشکاران مازندران در کسب افتخارات ورزشی و سرانه مورد نیاز افزود: ما شرمنده مردم هستیم و خود را بدهکار مردم می‌دانیم.

رجبی با بیان اینکه در هفته تربیت بدنی بیش از ۸۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در استان داشتیم که حدود ۱۴۰ برنامه ویژه بود، تصریح کرد: جشنواره ورزش رزمی و هنرهای فردی یکی از برنامه‌های ویژه در هفته تربیت بدنی بود که در سالن سیدرسول حسینی ساری برگزار شد.

وی با اشاره به موفقیت‌های جدید ورزش مازندران، گفت: سعید احمدعباسی عنوان مرد سال فوتسال آسیا را کسب کرد، تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ با هدایت حسن رنگرز و مدال‌های کشتی‌گیران جوان مازندرانی عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کردند که نشان می‌دهد مردم مازندران همواره در ورزش قوی هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، خاطرنشان کرد: بیشترین اعزام و بیشترین مدال را مازنی‌ها در آسیا و المپیک داشتند، لذا مازندران ورزشی باید سهم ویژه‌ای در اعتبارات داشته باشد.

سالن ورزشی «زنگشا محله» تنکابن افتتاح شد

این مسئول با قدردانی از بخش خصوصی و سرمایه گذاران تصریح کرد: ورزش مازندران از صنعت و اقتصاد استان بزرگتر است با پیگیری‌های صورت گرفته پروژه‌های نیمه تمام ورزشی منطقه با سرعت در حال تکمیل است.

انتهای پیام

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا