ورزشی > توپ و تور

ستاره‌ها لیگ والیبال را جذاب‌تر می‌کنند



ستاره‌ها لیگ والیبال را جذاب‌تر می‌کنند

پاسور باتجربه والیبال ایران گفت: اگر ستاره‌ها باشند مطمئنا لیگ جذاب‌تر است اما وقتی نیستند رقابت پایاپای داریم اما کیفیت پایین‌تر است.

به گزارش ایسنا، دو هفته از لیگ برتر والیبال گذشته است و تیم صنعتگران امید که اولین حضور خود را در لیگ برتر تجربه می‌کند یک برد مقابل پیکان و یک باخت مقابل طبیعت کسب کرده است.

علیرضا بهبودی پاسور باتجربه والیبال ایران و تیم صنعتگران در مورد عملکرد این تیم به ایسنا گفت: تیم هنوز با فضای لیگ برتر آشنا نشده است و باید چند هفته بگذرد. ۵۰، ۶۰ درصد تیم ما بازیکنان تیم ملی جوانان هستند و نیاز به هماهنگی داریم. هفته اول مقابل پیکان با انگیزه زیادی بازی کردیم اما متاسفانه در هفته دوم نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد. البته تیم طبیعت باکیفیت است اما اختلاف ما با این تیم آنقدر نبود. فکر می‌کنم از آن اتفاقاتی است که برای هر تیمی ممکن است بیفتد و خدا را شکر می‌کنیم که برای تیم ما خیلی زود افتاد. امیدوارم تلنگری بوده باشد که از این اتفاقات در طول فصل برای ما نیفتد.

او در مورد وضعیت لیگ در دو هفته گذشته بیان کرد: تیم‌ها هنوز ۱۰۰ درصد آماده نیستند. دو تیم در باشگاه‌های آسیا بازی کردند و بقیه تیم‌ها هم پیش‌فصل را گذراندند و بازیکنان کمکی باشگاه‌های آسیا از آنها جدا شدند. فکر می‌کنم تا بیایند و با ترکیب جدیدشان دوباره هماهنگ شوند، نیاز به زمان دارند. فکر می‌کنم از هفته ششم بتوان راحت‌تر در مورد لیگ صحبت کرد. از طرفی با توجه به اینکه امسال بازیکنان زیادی از لیگ خارج شده‌اند، لیگ پایاپای و هم سطحی را ببینیم.

بهبودی با بیان اینکه کیفیت لیگ ما سال قبل هم پایین بود اما رقابت پایاپایی داشتیم و بازیکنان بین تیم‌های مختلف تقسیم شده بودند، ادامه داد: کمیت لیگ خوب و رقابت پایاپای بود. این نشان می‌داد بازیکنان نزدیک به هم هستند. اگر ستاره‌ها باشند مطمئنا لیگ جذاب‌تر است اما وقتی نیستند رقابت پایاپای داریم که البته کیفیت پایین‌تر است.

او با بیان اینکه شاید روی کاغذ همه بگویند فولاد سیرجان قهرمان است اما باید بازی‌ها را ببینیم، تاکید کرد: من بازی سیرجان و پیکان را دیدم، درست است که سیرجان سه  بر صفر برنده شد اما هر سه ست را ۲۵ بر ۲۳ برد. خیلی نمی‌شود قاطع گفت اما روی کاغذ شانس سیرجان بیشتر است.

انتهای پیام

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا