سرنوشت گزینه عجله دارم در تپسی
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مشرق، تپسی، فعال دیگر در بازار تاکسی اینترنتی، برای حذف گزینه «عجله دارم» نظرسنجی را در اختیار کاربران خود گذاشته است. در این نظرسنجی ۴ سوال از کاربر پرسیده میشود از جمله اینکه تا بهحال از این گزینه استفاده کردهاند و آیا این گزینه برایشان کمککننده بوده یا خیر. همچنین پرسیده شده که به نظر کاربر این گزینه گرانفروشی محسوب میشود یا خیر. مشخص نیست این نظرسنجی تا چه زمانی ادامه دارد و قرار است نتیجه آن منتشر شود یا خیر.
انتهای هفته گذشته و بعد از هشدار رئیس تعزیرات به تاکسیهای اینترنتی برای حذف گزینه «عجلهدارم»، اسنپ این گزینه را از صفحه درخواست تاکسی خود حذف کرد. هرچند که در توضیحاتی اسنپ اعلام کرد که به واسطه کاربردی بودن و نفع این گزینه برای هر دو گروه کاربران، همچنان از طریق مذاکرات، جلسات و گفتوگوها به دنبال اثبات کارکرد این گزینه به دستگاههای مربوطه است.