آخرین اخبار

سید حسن نصرالله یک مکتب و راه است. – اخبار روز کشور

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: رهبر معظم انقلاب در هفته گذشته بیاناتی داشتند که باید آن‌ها را به عنوان وظیفه شرعی گوش بدهیم و عمل کنیم.

وی اظهار داشت: ایشان در این بیانات افزودند؛ یکی از اقدامات مسلمانان ایجاد امت واحده است که باید به این وحدت توجه ویژه شود و اگر وحدت باشد دشمن توان این همه جنایت ندارد.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها افزود: سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله یک شخص نبود و یک مکتب و راه بود و این راه با قدرت و قوت ادامه دارد و یک سال است دشمنان در حال کشتن مردم مظلوم غزه هستند و نتوانستند حماس را از بین ببرند.

وی ادامه داد: این جنایت‌ها در سایه عدم وحدت برخی کشورهای مسلمان و سکوت مدعیان حقوق بشر اتفاق می‌افتد ولی باید بدانیم مقاومت در نهایت پیروز است.

حجت الاسلام مغیثی گفت: این سازمان‌های مدعی حقوق بشر ابزار دست قدرت‌های استکبار هستند و خاصیت خودشان را در مقابل جنایتکاران صهیونیستی از دست داده‌ اند و عملاً در اختیار آنها هستند.

وی بیان کرد: امروز مقاومت با صلابت و آماده است و ضربات زیادی به صهیونیست‌ها وارد کرده است و این نبرد با پیروزی نهایی مظلومان خاتمه می‌یابد.

حجت الاسلام مغیثی با اشاره به ایراد آخرین خطبه به عنوان امام جمعه نهاوند اظهار داشت: در این ۴۳ سال حدود پنج هزار خطبه خواندم و من را ببخشید و از حضور مردم نهاوند تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: به عنوان سرباز ولایت افتخار می‌کنم که در طول این چهار دهه در سنگر نماز جمعه در خدمت مردم بودم و از حجت الاسلام محمدی امام جمعه جدید نهاوند هم تشکر می‌کنم و برای وی عنوان امام جمعه جدید نهاوند آرزوی موفقیت دارم.

امام جمعه نهاوند گفت: از همه مردم نهاوند درخواست دارم در نماز جمعه حضور فعال داشته باشند و من خودم هم هر وقت در نهاوند باشم حتماً در نماز جمعه شرکت می‌کنم.

وی افزود: از فرمانداران، مسئولان ادارات و نهادها، ستاد نماز جمعه به خاطر هنراهی و مکم به برقراری نماز جمعه در طول این سال‌ها تشکر می‌کنم و مخصوصاً از مردم انقلابی نهاوند قدردانی می‌کنم.

حجت الاسلام مغیثی اظهار داشت: یاد همه شهدای گرانقدر نهاوند را گرامی می‌دارم و در طول این سال‌ها با این عزیزان و خانواده انقلابی و ایثارگران و مردم مأنوس هستم و به دلیل علاقه به مردم نهاوند در این شهرستان به عنوان یک طلبه خدمت خواهم کرد.

وی عنوان کرد: خواهش می‌کنم به حاشیه‌ها توجه نشود و به اصل نماز جمعه به عنوان مرکزی که باید سیاست‌های ولایت گفته شود توجه کنیم و امام جمعه جدید هم سرباز ولایت است و نماز جمعه را تقویت بکنیم.

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در تهران اقتصادی

این خبر توسط موتور تهران اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

دیگر رسانه های کشور:

آموزشگاه رسانه |ارتباط اقتصادی| ارتباط فردا|ارتباط فرهنگی|ارتباط ورزشی|تهران اقتصادی |تهران ورزشی|مرجع وب و فناوری|پایگاه خبری شباب |همسونیوز|تهران فرهنگی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا