آخرین اخبار

شهادت سرداران خللی در حرکت محور مقاومت ایجاد نمی‌کند


شهادت سرداران خللی در حرکت محور مقاومت ایجاد نمی‌کند

الیاس حضرتی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت چهاردهم در گفت‌وگو با ایکنا، در حاشیه مراسم تشییع پیکر سردار شهید نیلفروشان با تسلیت شهادت این شهید والامقام گفت: دشمن فکر می‌کند با ترور سرداران و مقامات و فرماندهان تأثیرگذار محور مقاومت، موفق به از بین بردن این محور خواهد شد اما در اصل این جنبش و این حرکت به یک فرد یا یک شخصیت وابستگی ندارد.

وی افزود: البته وجود شخصیت‌ها خیلی مهم است و نبود آنها خلأ ایجاد می‌کند و پر کردن جای خالی آنها به این آسانی نیست ولی انقلاب اسلامی در طول 45 سال گذشته فرزندان دلیر و شجاعی را پرورش داده که اگر هر پرچمی بیفتد، شخص دیگر پرچم را در دست خواهد گرفت و با جوشش بیشتر به مسیر خود ادامه می‌دهد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت چهاردهم بیان کرد: محور مقاومت آنقدر قوی شده که دشمن نمی‌تواند آن را از بین ببرد و لذا با ترور و شهادت سرداران و فرماندهان، این محور بالنده‌تر ادامه مسیر خواهد داد.

حضرتی در پایان گفت: امام راحل مکتبی را بنیان گذاشته که امروز در سراسر منطقه فراگیر شده و ظلم‌ستیزان و آزادی‌خواهان جهان را پشتیبانی گفتمانی و معنوی می‌کند. رژیم صهیونیستی با شهادت سرداران و فرماندهان نتوانسته به اهداف شومش دست یابد و هیچگاه دست نخواهد یافت. 

گفت‌وگو از سعید امینی

انتهای پیام

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا