آخرین اخبار

شهادت سیدحسن نصرالله نقطه عطف دیگری در بیداری مسلمانان خواهد بود


پیام تسلیت وزیر اقتصاد به مناسبت شهادت دبیر کل حزب الله لبنان:

شهادت سیدحسن نصرالله نقطه عطف دیگری در بیداری مسلمانان خواهد بودبه گزارش ایکنا، عبدالناصر همتی، وزیر امور اقتصادی و دارایی طی پیامی شهادت دبیر کل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر خدایی شدن مجاهد نستوه و خستگی ناپذیر، شخصیت بی بدیل حزب‌الله لبنان و مدافع سرسخت مظلومان، فرمانده شجاع حماسه مقاومت که با صلابت اراده و نور ایمان زندگی خود را وقف دفاع از مردم مسلمان و مظلوم لبنان و فلسطین کرد، همه دوستداران سرزمین‌های حق‌طلب را در ماتمی عمیق فرو برد.

شهادت ناجوانمردانه جناب سید‌حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان و یاران وفادارشان به دست صهیونیست‌ها، یک بار دیگر این حقیقت را پیش چشم جهانیان ثابت کرد که بر خلاف تبلیغات مسموم، آنان که مظلومانه برچسب تروریست می‌خورند، خود قربانی همیشگی این واژه‌اند.

به سهم خود این فقدان غم‌بار را به محضر مقام معظم رهبری، بیت مکرم ایشان، همرزمان و همراهان حزب‌الله در سراسر دنیا و رزمندگان و مجاهدان صدیق راه خدا تسلیت می‌گویم و بر این باورم که شهادت ایشان نقطه عطف دیگری در بیداری مسلمین و حق باوران جهان خواهد بود و خواب دشمنان قسم‌خورده اسلام و مسلمین را آشفته‌تر خواهد کرد.

انتهای پیام

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا