جهان > غرب آسیا و آفریقا

شهادت فرمانده القسام در بمباران اردوگاه آوارگان در شمال لبنان/ حمله مجدد به ضاحیه جنوبی بیروت



شهادت فرمانده القسام در بمباران اردوگاه آوارگان در شمال لبنان/ حمله مجدد به ضاحیه جنوبی بیروت

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد شنبه در حالی شهر «خیام» و شهرک «کفرکلا» در جنوب لبنان را هدف قرار دادند که همزمان با سیزدهمین روز خود، حملات و بمباران‌های اشغالگران به شرق، شمال و جنوب لبنان و ضاحیه جنوبی بیروت ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، خبرنگار الجزیره و دیگر منابع خبری از بمباران مجدد رژیم صهیونیستی علیه ضاحیه جنوبی بیروت و دیگر مناطق لبنان خبر دادند.

خبرنگار الجزیره به نقل از  منابع لبنانی اعلام کرد: ۲ حمله دشمن اسرائیلی منطقه بین مجموعه سید الشهدا و مجتمع القائم در ضاحیه جنوبی بیروت را هدف قرار داد.

یک فرمانده قسام به همراه سه نفر از خانواده‌اش در اردوگاه بداوی به شهادت رسیدند

این منابع همچنین گزارش دادند: دشمن صهیونیستی یک آپارتمان مسکونی در اردوگاه بداوی در شمال لبنان را هدف قرار داد که تعدادی شهید و زخمی برجای گذاشت.

خبرنگار المنار در این باره گفت: در نتیجه حمله پهپادی صهیونیست‌ها با هدف قرار دادن آپارتمانی در داخل اردوگاه آوارگان فلسطینی بداوی در شمال لبنان چهار عضو یک خانواده به شهادت رسیدند.

جنبش حماس در این باره گفت «سعید عطالله علی» از فرماندهان گردان‌های القسام و سه تن از اعضای خانواده‌اش در نتیجه بمباران  خانه‌اش در اردوگاه بداوی در شمال لبنان به شهادت رسیدند.

رسانه‌های لبنانی نیز با اشاره به اینکه این اولین بار است که اشغالگران این اردوگاه را هدف قرار می‌دهند، گزارش دادند که یک آپارتمان مسکونی در نزدیکی مسجد خلیل الرحمان در اردوگاه بداوی در شمال لبنان هدف حمله اسرائیل قرار گرفت.

رسانه‌های لبنانی افزودند که همچنین یک خانه مسکونی در شهر الفیضه – سعدنایل در شرق لبنان هدف قرار گرفت.

منابع لبنانی افزودند: یک نفر در حمله دشمن به دشت سعد نایل در بقاع مرکزی و یک نفر در حمله به الرفید در بقاع غربی به شهادت رسیدند.

هماهنگ کننده کمیته اضطراری دولتی و وزیر محیط زیست در دولت موقت لبنان، دکتر ناصر یاسین گفت: اشغالگران دیروز جمعه ۱۵۳ حمله هوایی انجام دادند، ارتش اشغالگر نیز اعلام کرد که حزب‌الله دیروز ۲۲۲ موشک شلیک کرده است.

انتهای پیام

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا