عمران و اشتغال

ضرورت پرداخت مطالبات شرکت گاز خوزستان توسط شرکت‌ها و دستگاه‌های اجرایی



ضرورت پرداخت مطالبات شرکت گاز خوزستان توسط شرکت‌ها و دستگاه‌های اجرایی

ایسنا/خوزستان معاون عمرانی استانداری خوزستان بر ضرورت پرداخت مطالبات شرکت گاز خوزستان توسط شرکت‌ها و دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

پانزدهمین جلسه کمیته وصول مطالبات دستگاه‌های اجرائی استان با موضوعیت مطالبات شرکت گاز استان به ریاست محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با حضور مدیران دستگاه‌ها و مشترکین صنعتی با بدهی بالا و سخت وصول در محل حوزه عمرانی استانداری برگزار شد و شرایط لازم برای همراهی و همکاری آن‌ها با شرکت گاز خوزستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری خوزستان، خانچی در این نشست ضمن تاکید بر حساسیت موضوع رسیدگی به وصول مطالبات معوقه سنوات گذشته اظهار کرد: عدم پرداخت مطالبات گاز مصرفی و بدنبال آن کسری منابع مالی در شرکت گاز خوزستان، موجب اخلال در فعالیت‌های زیربنایی در شبکه‌های توزیع می‌شود که تبعات سوء آن در درجه اول متوجه خود مشترکین است. روند انباشت بدهی‌ها، این شرکت را با چالش‌های جدی روبرو کرده است بنابراین در سال جاری اهتمام بیشتر و ویژه‌ای برای اخذ مطالبات از دستگاه‌های اجرایی بکار گرفته شود. در این زمینه استانداری خود را موظف به پیگیری و حل این مهم می‌داند.

وی ضمن اشاره به نقش مهم وصول مطالبات در راستای تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای استان و تامین رفاه عمومی بر این مهم با اولویت ابربدهکاران تاکید کرد و گفت: ارائه مستمر خدمات دولت، رونق اقتصادی استان در طرح‌ها و پروژه‌های زیرساختی، منوط به تأمین منابع مالی است و یکی از اجزای مطلوب مصادیق آن توجه به وصول مطالبات است.

انتهای پیام



منبع ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا