آخرین اخبار

طوفان‌الاقصی صدای مظلومیت فلسطین را به گوش جهان رساند


طوفان‌الاقصی صدای مظلومیت فلسطین را به گوش جهان رساند

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن اختری، رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری، در اجلاس بین‌المللی «همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطین و بزرگداشت شهدای مقاومت» که بعدازظهر امروز، 16 مهر ماه در سالن اجلاس سران برگزار شد با تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله و سردار نیلفروشان و تبریک عملیات موفق «وعده صادق 2» گفت: امیدوارم این اجلاس منجر به رساندن فریاد مردم مظلوم فلسطین به ویژه کودکان فلسطینی به گوش جهانیان شود. در این یکسال حدوداً 19 هزار کودک غزه به شهادت رسیده‌اند و لذا در این اجلاس باید تلاش شود میان اتحادیه‌ها و سمن‌ها اتحاد ایجاد شود.

وی افزود: با اتحاد می‌توان رژیم اشغالگر قدس را از پای درآورد. این رژیم غده سرطانی است و ریشه فساد در منطقه محسوب می‌شود و مقاومت قدرت از پای درآوردن این رژیم را دارد.

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه شهدای مقاومت مانند شهید اسماعیل هنیه و شهید سید حسن نصرالله و شهید سلیمانی نقش مهمی در تقویت جبهه مقاومت داشته‌اند، اظهار کرد: این اجلاس به پاس ازخودگذشتگی‌های این شهدا برگزار شد. در یکسال اخیر توانمندی و قدرت مقاومت به نمایش گذاشته شده و همچنین طوفان‌الاقصی سبب شد تا صدای مظلومیت مردم فلسطین به گوش جهان رسانده شود.

اختری ادامه داد: مؤسسات و نهادهای حقوقی و بین‌المللی به نظاره‌گر تبدیل شده‌اند و سکوت اختیار کرده‌اند و حرکتی از خود نشان نمی‌دهند و جلوی سگ هار آمریکا در منطقه را نمی‌گیرند. امیدواریم با اتحاد بستری فراهم شود تا همه نهادها دست به دست هم داده تا مقاومت را پشتیبانی کنند. مقاومت نسبت به دو دهه پیش قوی‌تر شده و توانمندی فوق‌العاده‌ای دارد.

وی با بیان اینکه شهید سیدحسن نصرالله در چهار دهه گذشته به محور مقاومت اسلامی در سراسر منطقه کمک کرده است، افزود: این شهید بزرگوار تا آخر عمر خود را شاگرد مکتب امام راحل و پیرو مقام معظم رهبری می‌دانست. او توانست همه گروه‌‎ها، مذاهب و طوایف لبنانی را در امر مقاومت و مقابله با رژیم اشغالگر قدس به میدان آورد. ایشان توانست حزب‌الله را آنگونه هدایت و رهبری کند که امروز به عنوان گروه منسجم و متفق مطرح شود. با شهادت سید حسن نصرالله، حز‌ب‌الله از هم فرو نخواهد پاشید و همانند گذشته مقاومت را ادامه می‌دهد.

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری بیان کرد: محور مقاومت در تمام منطقه گسترش پیدا کرده و این سید بزرگوار در این عرصه نقش مهمی ایفا کرده است. مقام معظم رهبری در نماز جمعه اخیر فرمان حمایت از مقاومت را صادر کردند و تبعیت از این فرمان برای همه ما واجب است و همه علمای اسلام در داخل و خارج از کشور از این فرمان حمایت کرده‌اند.

اختری در پایان اظهار کرد: جنگ با باطل فرمان خداست و خداوند در قرآن به ما وعده پیروزی داده است و ان‌شاءالله وعده صادق الهی تحقق پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا