آخرین اخبار

عده‌ای می‌خواهند بختیاری‌زاده را خراب کنند | سهراب می‌تواند گزینه اصلی هم باشد

عده‌ای می‌خواهند بختیاری‌زاده را خراب کنند | سهراب می‌تواند گزینه اصلی هم باشد

به گزارش همشهری آنلاین، انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان جانشین موقت برای جواد نکونام واکنش‌های متعددی را به همراه داشت. در این بین حتی برخی پیشکسوتان استقلال از حضور او روی نیمکت این تیم انتقاد کردند و بعضا دیده شد که شدت انتقادات بسیار تند بود. در همین خصوص محمد مومنی پیشکسوت باشگاه استقلال ضمن گلایه از چنین رفتارهایی، همه را به حمایت از بختیاری زاده دعوت کرد. مشروح صحبت‌های او در گفت‌وگو با خبرنگار ما را در ادامه بخوانید:

پیشکسوتان استقلال همیشه حق بزرگی و استادی بر گردن من داشته‌اند و دارند. خطاب به این عزیزان که همیشه الگوی من بودند صحبتی دارم و باید به آنها عرض کنم که یکی دو هفته است که سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت انتخاب شده و از این بابت باید از مدیریت محترم باشگاه تشکر کنم. سهراب بختیاری زاده نیاز به تعریف و تمجید کسی ندارد. او بازیکن بسیار بزرگی بوده و هست. سهراب تنها کسی است که در این سالها توانسته در جام جهانی گلزنی کند و سابق درخشانی دارد که نیاز به بازگویی آنها نیست. با این حال برخی دوستان متاسفانه کم لطفی می‌کنند و تاخت و تازهایی علیه سهراب انجام می‌دهند و مدام حرف‌هایی مانند این جملات که بختیاری زاده در حد بزرگی استقلال نیست و از این صحبت‌ها را تکرار می‌کنند. بیان چنین اظهاراتی از طرف پیشکسوتان استقلال که پیراهن این تیم را پوشیده‌اند و جزو مکتب ناصر حجازی و منصور پورحیدری هستند بعید است.

برخی پیشکسوتان اهل مراعات نیستند

بخواهیم یا نخواهیم سهراب بختیاری زاده یکی از پیشکسوتان بزرگ تاریخ استقلال است. امروز نوبت او شده که به تیم کمک کند و ممکن است روزی یکی دیگر از دوستان شود. بنابر این بهتر است با الفاظ زیبا به استقبال هر پیشکسوتی برویم. کسانی که این روزها از واژگان سخیف استفاده می‌کنند فاقد مکتب اصیل استقلال هستند. من از پیشکسوتان بزرگی در این تیم شناخت دارم که همیشه از آنها درس گرفتم ولی برخی‌ها هم هستند که متاسفانه اهل مراعات نیستند. هواداران استقلال واقفند که سهراب بختیاری زاده متعلق به همین باشگاه است. او در این تیم بزرگ شده، برای این پیراهن زحمت کشیده و تعصب زیادی به نام استقلال داشته و از جنس آبی است. علاوه بر این‌ها بسیار اخلاق مدار است و دلسوزی او زیاد است.

نمی‌دانم او به چه کسی بدی کرده که این حرف‌ها را برایش می‌زنند. شاید جیب او مانند برخی‌ها پر پول نیست ولی قطعا پر از معرفت و اخلاق و دانش است. آنهایی که می‌گویند حق بختیاری زاده نیست روی نیمکت استقلال بنشیند لطفا این ادعای خود را توجیه کنند و دلیل بیاورند. او در تمام رده ها کار کرده و افتخارات زیادی دارد. قطعا ناکامی هایی هم داشته و مهم این است که حالا از آن ناکامی ها درس گرفته و تجربه‌اش را در اختیار استقلال قرار داده است.
از پیشکسوتان محترم تقاضا میکنم همانطور که دیگران را مورد لطف قرار داده‌اند، از سهراب هم حمایت کنند. اگر قرار به رقم خوردن موفقیتی باشد قطعا در کنار هم و با اتحاد به دست می‌آید. نه سهراب، نه هیچ مربی دیگری به تنهایی نمی‌تواند کارش را پیش ببرد. مطمئن باشید اگر از سهراب حمایت شود و موفقیتی حاصل شود آن موفقیت برای سهراب نیست و برای مجموعه بزرگ استقلال است.

سهراب بختیاری زاده مربی موقت تیم است و چه خوب است که اگر نتیجه گرفت به عنوان مربی ثابت انتخاب شود. او از جنش و شکل خودمان است و درد هوادار استقلال را درک می‌کند. دیگر باشگاه ها را می بینیم که چگونه از پیشکسوتان خود استقبال می‌کنند پس چرا ما نباید اینطور رفتار کنیم؟ لااقل مهره سوزی نکنیم و سرمایه‌هایمان را حفظ کنیم. همانطور که دیروز دیگران در این باشگاه کار کردند و رفتند، سهراب هم خارج از این مساله نخواهد بود. پس بیایید به او کمک کنیم و خاطرات شیرینی برای خودمان و هواداران رقم بزنیم. با به کار بردن الفاظ ناجور علیه سهراب هیچ مشکلی از تیم استقلال حل نخواهد شد. چنین رفتارهایی شایسته مکتب پورحیدری و حجازی نیست.

پیشنهاد من این است که پیشکسوتان استقلال جلسه ای با سهراب برگزار کنیم و پس از بررسی تمام صحبت‌ها به حمایت قاطع و کامل از او بپردازیم. او به حمایت 100 درصدی نیاز دارد وگرنه با سنگ پرانی فقط هواداران استقلال را دل‌زده می‌کنیم و شاید باعث ریزش علاقه مندان به تیم شویم. دیگران همیشه در حال جذب طرفدار هستند و ما اگر این کار نمی کنیم لااقل طرفدار زدایی هم انجام دهیم. انشاالله با کمک سهراب بختیاری زاده بتوانیم نتایج قابل قبولی بگیریم که هواداران را خوشحال کند.

رزومه همیشه تعیین کننده موفقیت نیست. مهم این است که کار خلاقانه و مفید باشد. با توجه به تجربه ای که سهراب بختیاری زاده در عرصه های ملی و باشگاهی دارد و فوتبال ایران را به طور کامل می‌شناسد. منتقدان این را در نظر بگیرند که سهراب بختیاری زاده یک مربی موقت است و با این حال دارد کارش را به نحو احسن انجام می‌دهد. مهم آرامش و آسایشی است که این روزها استقلال به آن رسیده است.
پیروزی مقابل هوادار نشان می‌دهد بازیکنان استقلال استقبال خوبی از سهراب داشته‌اند و این مساله را باید نرده اول از نردبان موفقیت تیم تلقی کنیم. مشخص است که سهراب بختیاری زاده زبان بازیکنان را خوب می‌فهمد و می‌تواند از آنها به بهترین شکل استفاده کند.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع همشهری آنلاین

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در تهران اقتصادی

این خبر توسط موتور تهران اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

دیگر رسانه های کشور:

آموزشگاه رسانه |ارتباط اقتصادی| ارتباط فردا|ارتباط فرهنگی|ارتباط ورزشی|تهران اقتصادی |تهران ورزشی|مرجع وب و فناوری|پایگاه خبری شباب |همسونیوز|تهران فرهنگی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا