آخرین اخبار

عملیات وعده صادق بالای 90 درصد موفق عمل کرد



عملیات وعده صادق بالای 90 درصد موفق عمل کرد

به گزارش ایکنا، امیرسرتیپ عزیز نصیرزاده، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه جلسه امروز، چهارشنبه 11 مهرماه، هیئت دولت درباره سطح عملیات وعده صادق 2 گفت: درصد موفقیت عملیات بالای 90 درصد بود.

وی با تأکید بر اینکه عملیات منطبق بر قوانین بین‌المللی بود، ادامه داد: یعنی براساس منشور سازمان ملل، یک اقدام متقابل و کاملاً قانونی از سوی جمهوری اسلامی ایران انجام شد. اهداف نیز کاملا نظامی بود و به هیچ عنوان اهداف غیرنظامی را مد نظر نداشتیم و موشک‌ها نیز بر اهداف نظامی و مکان‌هایی که آشیانه هواپیماهای رژیم صهیونیستی بود، اصابت کرد.

امیرسرتیپ عزیززاده تصریح کرد: طی عملیات وعده صادق 2، سه پایگاه نظامی و یک مرکز اطلاعاتی مورد اصابت موشک‌های جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت. 

وزیر دفاع در پاسخ به این سؤال که در صورت واکنش رژیم صهیونیستی پاسخ ایران چه خواهد بود، افزود: قطعاً در صورت واکنش اسرائیل، پاسخ خواهیم داد. 

وی درباره موشک‌هایی که در عملیات وعده صادق 2 به کار گرفته شد، اظهار کرد: موشک‌های متنوعی در این عملیات استفاده شد که یکی از آن موشک هایپرسونیک بود. موشک‌ها از لحاظ فناوری بسیار بالا بودند به طوری که قابلیت عبور از سامانه‌های دفاعی دشمن را داشتند.

انتهای پیام

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا