سیاسی > سیاست داخلی

عملیات «وعده صادق ۲» موازنه منطقه را به نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر داد



عملیات «وعده صادق ۲» موازنه منطقه را به نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر داد

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: عملیات وعده صادق ۲ ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را بار دیگر در هم شکست و توانست موازنه منطقه را به نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر دهد.

حسین نوش‌آبادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به پیامی که عملیات وعده صادق ۲ برای رژیم صهیونیستی و متحدان آن به همراه داشت، بیان کرد: بدون شک عملیات وعده صادق ۲ توانست ادعای کاذب و ابهت پوشالی صهیونیست ها را از بین ببرد. رژیم صهیونیستی سال های متمادی ادعا می کرد که قوی‌ترین سامانه دفاعی را برای جلوگیری از تهاجم نظامی دارد، اما با عملیات وعده صادق ۲ این ادعا نزد حامیان این رژیم و کشورهایی که فکر می کردند گنبد آهنین می تواند برای رژیم صهیونیستی مصونیت به همراه داشته باشد، از هم فروپاشید.

نفوذ موشک‌های ایران به عمق سرزمین‌های اشغالی قدرت دفاعی ما را به نمایش گذاشت

وی اظهار کرد: نفوذ موشک‌های بالستیک جمهوری اسلامی ایران به اعماق سرزمین‌های اشغالی، هم توانست قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران و هم قدرت کم نظیر موشکی و فناوری پیشرفته ساخت موشک های نقطه زن ما را نزد چشم جهانیان به نمایش درآورده و به آنان اثبات کند. حامیان رژیم صهیونیستی نیز متوجه شدند جمهوری اسلامی ایران با کسی شوخی ندارد و در تامین امنیت و منافع خود با تمام قوا از تمامیت ارضی خود دفاع می کند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به هیچ کشوری اجازه نخواهد داد که در مقابل منافع مشروع جمهوری اسلامی ایران ایستاده و توطئه کنند. قطعا این عملیات هشدار بزرگی برای آمریکایی ها و صهیونیست ها و هم برخی از حامیان آنان در منطقه بود که به قدرت صهیونیست ها دل خوش کرده بودند. جمهوری اسلامی ایران نشان داد که توانمندی لازم را برای حفظ اقتدار خود را دارد و بازدارندگی نظامی و دفاعی ما به حدی رسیده که بتواند به هر تهدیدی که از جانب برخی کشورهای منطقه و دولت های استکباری صورت می گیرد، پاسخگو باشد.

آمریکایی‌ها در پشت پرده رژیم صهیونیستی را از حمله به ایران نهی می‌کنند

وی تاکید کرد: این عملیات باعث خوشحالی و امیدواری جبهه مقاومت و ملت های منطقه شد. آنها خوشحال شده اند که جمهوری اسلامی ایران توانست از درون مرز خود سرزمین های اشغالی را مورد تهاجم قرار دهد. بنده فکر می کنم شرایط در منطقه با عملیات وعده صادق ۲ تغییر کرده است و موازنه به نفع جمهوری اسلامی ایران عوض شده است. خود آمریکایی‌ها نیز متوجه این موضوع شده اند. اگرچه به ظاهر رجزخوانی کرده و از صهیونیست ها اعلام حمایت می کنند اما در واقع پنهانی صهیونیست ها را نهی می کنند که به مرزهای ما کوچک ترین تعرضی نداشته باشند.

نوش آبادی بیان کرد: آمریکایی ها به صهیوینست ها تذکر داده اند تا به دنبال تشدید درگیری در منطقه نباشند. این خود نشان می دهد که آنها ترسیده اند. این عملیات اتفاق مبارکی برای مردم منطقه و ملت خود ما که منتظر انتقام سخت بودند، به‌ شمار می رود. از سوی دیگر ابهت پوشالی صهیونیست ها را در هم شکست. کشورهای حامی این رژیم را نیز ناامید ساخت.

انتهای پیام

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا