تولید و تجارت

غافلگیری برند BMCARS در دقیقه ۹۰



غافلگیری برند BMCARS در دقیقه ۹۰

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ، این شرکت با ارائه بسته‌های گارانتی و تعمیرات دوره‌ای طولانی مدت، یک نگرانی بزرگ مشتریان خودروهای خارجی مبنی بر بلاتکلیفی خدمات پس از فروش این خودرو برطرف کرد.

به زعم کارشناسان حوزه خودرو این اقدام می‌تواند بازار را به نحو محسوسی به نفع هونگچی تغییر خواهد داد. از سویی دیگر استراتژی بستیون T۷۷ با استراتژی شکست قیمتی، نظر بازار را به خود جلب کرد. این شرکت اگر تنها شرکت نباشد جز معدود وارد کننده‌هایی است که در اولین نوبت فروش خود، کمتر از قیمت اعلامی شورای رقابت، از خریداران دریافت می‌کند. استراتژی شکست قیمتی در دنیا توسط شرکت‌هایی انجام می‌شود که برنامه بلندمدت و اساسی برای واردات و پشتیبانی از محصول دارند.



منبع ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا