آخرین اخبار

فوری / چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ تعطیل می‌شود؟



فوری / چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ تعطیل می‌شود؟

به گزارش اقتصادآنلاین، از روزهای گذشته در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و ترور ناجوانمردانه «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان تجمع و راهپیمایی مردم انقلابی در سراسر کشور آغاز شده است. همچینن در ایران اسلامی پنج روز عزای عمومی اعلام شده است.

تعطیلی چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفته است: روز چهارشنبه از ساعت ۱۴ در میدان امام حسین (ع) تجمع باشکوه مردم انقلابی و همیشه در صحنه تهران را خواهیم داشت و انشاالله همه خواهند آمد برای بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله و همچنین سرلشکر شهید نیل فروشان از سرداران سرافراز سپاه، دعوت می‌کنیم از مردم تهران که مانند همیشه با حضور خودشان در این مراسم باشکوه، ضمن اظهار تنفر و انزجار و بیزاری از رژیم غاصب صهیونیسم؛ بار دیگر از مقام این شهید مقاومت و شهدای مقاومت تجلیل کنند و ادای احترام کنند.

خانواده دانش آموزان طی نامه‌ای نوشتند: مسئولین محترم وزارت آموزش و پرورشبا توجه به انتشار خبر شهادت سیدمقاومت آقای «سیدحسن نصرالله» و با عرض تسلیت خدمت مقام معظم رهبری و همه رزمندکان جبهه مقاومت به اطلاع میرساند در حال حاضر تمامی خانواده ها و دانش آموزان با دلی اندوهگین و به پاس سالها زحمات این مجاهد بزرگ آماده شرکت در مراسم عزاداری در شهرهای مختلف کشور هستند.

لذا خواهشمند است با توجه به اعلام عزای عمومی نسبت به تعطیلی مدارس در مورخه چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ اقدام لازم را مبذول فرمایید.

هنوز خبری از تعطیلی چهارشنبه ۱۱ مهر منتشر نشده است و در صورت اطلاع رسانی این گزارش به روزخواهد شد.

 

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا