آخرین اخبار

قیمت امروز خودرو ۳ آبان ۱۴۰۳ | هیجانات دلاری به بازار خودرو سرازیر شد


به گزارش همشهری آنلاین، قیمت خودرو امروز ۳ آبان ۱۴۰۳ با تغییرات مختلف کار خود را آغاز کرد. این نوسانات در بازار داخلی از ابتدای معاملات امروز بیشتر از تغییرات بازار مونتاژی و در اکثر محصولات صعودی بوده، اما تعداد اندکی از مدل‌ها هم با ریزش قیمت مواجه شدند.

گفتنی است که با کانال‌شکنی‌های دلار در چند روز اخیر، اغلب محصولات داخلی و مونتاژی به موازات افزایش نرخ دلار با جهش گسترده‌ای مواجه شدند.

قیمت خودروهای داخلی

طبق داده‌های اعلامی قیمت بازار خودروهای داخلی با تغییر بیشتری نسبت به محصولات مونتاژی گزارش می‌شوند.

سورن پلاس به عنوان نسخه فیس‌لیفت‌شده سمند ساده توسط شرکت ایران خودرو به بازار عرضه شده است که امروز با رشد دو میلیون تومانی به قیمت ۷۳۲ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

پژو ۲۰۷ موتور TU۳ یکی دیگر از محصولات محبوب ایران خودرو محسوب می‌شود که از ابتدای معاملات امروز چهار میلیون تومان گران‌تر شده و به نرخ ۶۴۳ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

اطلس از خودروهای که به تازگی راهی بازار شده است تقریباً در کانال بالای نیم میلیاردی قرار گرفته و امروز با صعود دو میلیون تومانی نسبت به روزهای گذشته به قیمت ۵۱۸ میلیون تومان به متقاضی تحویل داده می‌شود.

شاهین G (سانروف) از خودروهای رده بالای شرکت سایپاست که تعادل خود را از دست داده و با افزایش چهار میلیون تومانی در کانال ۷۳۸ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

کوییک GXL از هاچ‌بک‌های بازار داخلی به شمار می‌رود که مانند سایر هم‌نوعان خود با افزایش قیمت مواجه شده است. خودوری مذکور امروز با صعود سه میلیون تومانی در محدوده ۴۲۵ میلیون تومان قرار گرفت.

قیمت امروز خودرو ۳ آبان ۱۴۰۳ | هیجانات دلاری به بازار خودرو سرازیر شد

قیمت محصولات مونتاژی

قیمت محصولات مونتاژی در تعدادی از محصولات دستخوش تغییر شده‌ است.

طراحی ظاهری، سوبا M۴ را جذاب و مدرن جلوه می‌دهد این مدل بسیار متفاوت از خودروهای معمول در کلاس ون چینی بوده و فراتر از انتظار جلب توجه می‌کند. خودرو مذکور امروز با رشد ۱۰ میلیون تومانی در کانال یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

پیکاپ G۹ یکی از قدرتمندترین و پرآپشن‌ترین خودروهای مونتاژی است که توسط بهمن موتور به بازار عرضه می‌شود امروز با رشد ۵۰ میلیون تومانی به قیمت سه میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان به متقاضی تحویل داده می‌شود.

جک EJ۷ از محصولات کرمان موتور است که با کاهش قیمت مواجه شده و با ریزش ۲۰ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

هایما اس ۷ ( S۷ ) صندوق برقی یکی از مدل‌های این خانواده امروز روند صعودی را تجربه کرد. خودروی مذکور امروز با رشد ۲۸ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۷۳۸ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

قیمت امروز خودرو ۳ آبان ۱۴۰۳ | هیجانات دلاری به بازار خودرو سرازیر شد

منبع: تجارت نیوز

منبع خبر: جام جم آنلاین

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا