آخرین اخبار

مدیران کل راهداری ملزم به پیگیری حقوق مردم هستند



فرزانه صادق در نشست مدیران‌کل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور که با هدف تبیین برنامه‌ها و هماهنگی اجرایی سفرهای جاده‌ای نوروز ۱۴۰۴ برگزار شد، اظهار کرد: همدلی، پشتیبانی و حمایت در وزارت راه و شهرسازی تأثیر خود را در نوع مدیریت و خدمات ارائه شده به مردم بر جای می‌گذارد.

وی با اشاره به بیشترین لبه خدماتی وزارت راه و شهرسازی در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و خدمات‌رسانی این سازمان در ایام مختلف سال به کاربران جاده‌ای و هموطنان، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مدیران‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌ها موضوعات را شجاعانه و با تاکید بر تحقق حقوق مردم و بدون هیچ‌گونه ترس و نگرانی پیش ببرند.

وزیر راه و شهرسازی بر ضرورت اولویت‌بندی اجرای پروژه‌ها در کشور تاکید و عنوان کرد: پذیرفتنی نیست که همه خدمات را به تامین بودجه گره بزنیم، البته این به معنای نفی تاثیر منابع اعتباری بر روی روند فعالیت‌ها نبوده، اما همه چیز در گرو تامین منابع مالی نیست و نحوه اولویت‌بندی در چگونگی ارائه خدمات مهم و تاثیرگذار است.

صادق، اولویت‌بندی ارائه خدمات با وجود محدودیت منابع اعتباری را هنر مدیریتی خواند و افزود: از این‌رو انتظار می‌رود، مدیران‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌های کشور ارائه خدمات اولویت‌دار و رفع مشکلات چندین ساله مردم را جایگزین موارد دارای اولویت کمتر کنند.

وی همچنین بر ضرورت شفافیت در عملکرد و اطلاع‌رسانی به مردم در خصوص فعالیت‌های صورت گرفته، تاکید و بیان کرد: در صورت تحقق این مهم و با وجود کمبود منابع مالی، اثرگذاری فعالیت‌ها و اقدامات بیشتر خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی، قدردانی مردم نجیب و سپاسگزار را نقطه قوتی برای مدیران و یکی از نعمت‌هایی برشمرد که به واسطه مأموریت و جایگاه خدمات در وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از سوی خداوند متعال عطا شده است.

انتهای پیام/

 

 

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا