ارتباطات و فن آوری اطلاعات

معرفی ۶۰ محصول فناورانه دانش بنیان در سومین رویداد پلیس هوشمند



معرفی ۶۰ محصول فناورانه دانش بنیان در سومین رویداد پلیس هوشمند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، سومین رویداد معرفی نیازهای فناورانه حوزه نیروی انتظامی با هدف بهم‌رسانی عرضه و تقاضای فناوری‌های نوین و هوشمندساز پلیس امروز یکشنبه ۱۵ مهرماه ۱۴۰۳ در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.

در حاشیه این رویداد که به منظور بهم‌رسانی عرضه و تقاضای فناوری‌های نوین و هوشمندساز پلیس از سوی صندوق نوآوری و با همکاری فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، دکتر سیاوش ملکی ‎فر، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی در جمع خبرنگاران به تشریح این رویداد و خدمات ارائه شده از سوی صندوق نوآوری در جهت توسعه بازار شرکت‌های دانش بنیان پرداخت.

ملکی‌فر با بیان اینکه صندوق نوآوری و شکوفایی امروز وظیفه تأمین مالی ۱۰ هزار شرکت دانش بنیان را بر عهده دارد، اظهار کرد: بیش از ۴۵ درصد این شرکت‌ها در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز صندوق نوآوری میزبان سومین رویداد تخصصی پلیس هوشمند است، گفت: یکی از اهداف صندوق نوآوری در اعطای تسهیلات و خدمات، کمک به توسعه بازار شرکت‌های دانش بنیان و رفع نیازهای فناورانه سازمان‌ها و نهادهاست که بخشی از این مأموریت را از طریق برگزاری سلسله رویدادهای تبادل فناوری میان عرضه و تقاضای فناوری دنبال می‌کنیم.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به برگزاری سومین رویداد تخصصی عرضه و تقاضای فناوری‌های نوین و هوشمندساز پلیس خاطرنشان کرد: در این رویداد، فراجا نیازهای فناورانه خود را در چند حوزه تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات مطرح کرد که در سمت عرضه هم ۵۵ شرکت دانش بنیان فناور حضور داشتند و بیش از ۶۰ محصول فناورانه خود را معرفی کردند و تا این لحظه بیش از ۵۰ میلیارد تومان در قالب تفاهم‌نامه میان فراجا و شرکت‌های دانش بنیان منعقد شده است.

وی تصریح کرد: ما در صندوق نوآوری در حدود ۸۰ خدمت در چهار خانواده تسهیلات، توانمندسازی، ضمانتنامه و سرمایه‌گذاری اعطا می‌کنیم و به‌طور خاص شرکت‌هایی که در این رویداد بتوانند با فراجا قرارداد امضا کنند، می‌توانند ضمانت‌نامه مورد نیاز و تسهیلات سرمایه در گردش خود را از طریق صندوق نوآوری تأمین کنند که سقف این تسهیلات تا ۱۰۰ میلیارد تومان است.

ملکی‌فر در خاتمه اظهار امیدواری کرد که این رویدادها بتواند به همکاری بیشتری سازمان‌های دولتی از جمله نیروهای مسلح و نیز سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی با شرکت‌های دانش بنیان بیانجامد.



منبع مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا