آخرین اخبار

نبود خولین حس می‌شود/ نه رودری، نه دی بروینه: پپ دلتنگ ستاره آرژانتینی

به گزارش “ورزش سه”، منچسترسیتی جانشینی برای خولین آلوارز که اکنون در اتلتیکو است، جذب نکرد. با وجود آمار گلزنی خوب هالند، تیم گواردیولا برای به ثمر رساندن گل به شدت به مشکل برخورده و ستاره نروژی در خط حمله بسیار تنهاست.

۲۲ شوت برای یک گل به ساوتهمپتون. منچسترسیتی دوباره نشان داد که در گلزنی به اندازه‌ای که پپ گواردیولا انتظار دارد، کاملاً آماده نیست. با وجود یازده گل هالند، او در مقابل دروازه ساوتهمپتون ناکام بود. این مشکل فقط مربوط به ستاره نروژی نیست، بلکه به کل تیم مربوط می‌شود و هیچ زوج مناسبی برای هالند پیدا نمی‌کنند.

نبود خولین حس می‌شود/ نه رودری، نه دی بروینه: پپ دلتنگ ستاره آرژانتینی

آنچه در برابر ساوتهمپتون اتفاق افتاد، نمونه‌ای دیگر از مشکلاتی است که در سایر بازی‌ها نیز رخ داده است. شوت‌های زیادی بدون اینکه به گل تبدیل شوند: ۳۳ شوت مقابل آرسنال برای دو گل؛ ۲۲ شوت مقابل ولورهمپتون؛ ۲۰ شوت مقابل فولام و دیروز در برابر تیم قعرنشین لیگ برتر، سیتی ۲.۷۳ گل مورد انتظار ایجاد کرد، اما تنها یک گل زد.

این مشکل فقط مربوط به لیگ داخلی نیست. در اروپا نیز آنها مقابل اینتر همین مشکل را داشتند: ۲۳ شوت، ۲.۲۴ گل مورد انتظار و نتیجه پایانی بدون گل شد.

فصل گذشته فیل فودن به عنوان یک گلزن برجسته در لیگ انگلیس با ۱۹ گل در ۳۵ بازی شناخته شد. او هنوز نتوانسته در این فصل گل بزند. نفر بعدی که وقتی هالند یا فودن موفق به گلزنی نمی‌شدند، وارد زمین می‌شد، خولین آلوارز بود. اکنون ستاره آرژانتینی برای اتلتیکو گلزنی می‌کند (۳ گل زده) در حالی که قبلاً به عنوان بازیکن سیتی این کار را انجام می‌داد. گل‌های او کمک زیادی به تیم گواردیولا می‌کردند و سیتی هیچ جانشینی برای این مهاجم جذب نکرد.

2101107

خولین در دو فصل گذشته به ترتیب ۹ و ۱۱ گل در لیگ برتر زد. این اعداد شاید فوق‌العاده نباشند، اما اگر به این نکته توجه کنیم که این گل‌ها امتیازات زیادی را برای تیم به ارمغان آوردند، مانند بازی‌های مقابل نیوکسل، برایتون، فولام یا چلسی، اهمیت بالای خود را نشان می‌دهند. این در حالی است که او در بسیاری از بازی‌ها از روی نیمکت کار را شروع کرد. سیتی نتوانسته آن پشتیبان لازم برای گلزنی را که تیم نیاز دارد پیدا کند و هالند نیز همیشه راه‌گشا نیست. این در طولانی‌مدت برای سیتی یک مشکل خواهد بود.

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا