آخرین اخبار

نحوه ثبت‌نام در آزمون دکتری ۱۴۰۴ / همه چیز درباره مراحل و مهلت‌ها



نحوه ثبت‌نام در آزمون دکتری ۱۴۰۴ / همه چیز درباره مراحل و مهلت‌ها

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، لیرضا کریمیان امروز (پنجشنبه) اظهار داشت: بیش از ۴۰ هزار نفر از ۲۹ مهرماه تاکنون در آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۴ نام‌نویسی کرده‌اند و زمان ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون شنبه پیش‌رو (پنجم آبان) پایان می‌یابد.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند در مهلت مقرر پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای فوق و مندرجات این اطلاعیه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. در ضمن متقاضیانی که قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کدرهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می‌توانند تا پایان روز شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

ثبت‌نام فقط به صورت اینترنتی و از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان انجام خواهد پذیرفت. هر داوطلب براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون می‌تواند در یک کدرشته‌ امتحانی ثبت‌نام‌ و در آزمون مربوط شرکت‌ کند.

براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۴ عصر روز پنج‌شنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۱۲/۰۲برگزار خواهد شد. داوطلبان باید از روز سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱۱/۳۰تا روز پنج‌شنبه ۱۴۰۳/۱۲/۰۲ با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان انتخابی مندرج در بند ۳۹ تقاضانامه تعیین می‌شود، بنابراین داوطلبان باید با مراجعه به جدول شماره ۲ دفترچه راهنمای ثبت‌نام و درج کد مربوط به استان و شهر مورد نظر در تقاضانامه ثبت نام اقدام کنند.

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا