استان ها > کرمان

نخستین یادواره شهید عبدالمهدی مغفوری در کرمان برگزار شد



نخستین یادواره شهید عبدالمهدی مغفوری در کرمان برگزار شد

ایسنا/کرمان شامگاه ۱۹ مهرماه اولین یادواره شهید عبدالمهدی مغفوری (شهید شاخص رسانه در کشور) با حضور نماینده ولی فقیه در استان، معاون سازمان بسیج مستضعفان، جمعی از مسئولان، خانواده معظم شهدا و مردم در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد.

سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم اظهار کرد: برای معرفی بهتر شهید مغفوری پویش ملک سلیمانی با تولیدات دیجیتال و مسابقه کتابخوانی «به رنگ خدا» را برگزار کردیم که بیش از ۱۰ هزار نفر در آن شرکت کرده و ۳۱۳ نفر جایزه دریافت می‌کنند.

وی بیان کرد: شهید مغفوری معتقد بود پایگاه‌های مقاومت سفارتخانه‌های امام زمان هستند و او با منطق قرآنی خود توانست تعداد زیادی از جوانان را برای دفاع از جان و ناموس مردم جذب بسیج کند.

نظری با اشاره به کرامات شهدا به ویژه شهید مغفوری گفت: همسر شهید نقل کرده بسیاری از مشکلات را با شهید در میان گذاشته و حل می‌شود و این همان وعده صادقی است که‌ شهیدان زنده‌اند و بزرگی شهید مغفوری به همه ما ثابت شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به شنیده شدن صدای قرآن از شهید مغفوری هنگام تدفینش؛ آن را نشانه انس وی با قرآن دانست و گفت: حاج‌قاسم، شهید مغفوری را امامزاده شهر کرمان و مرحوم آیت‌الله جعفری، امام جمعه فقید کرمان او را آیت‌الله بدون عمامه خطاب می‌کرد که نشان‌دهنده روح الهی شهید بزرگوار است.

وی بیان کرد: مزار شهید مغفوری هیچگاه خالی از زائر نیست و مقام معظم رهبری در سال ۸۴ دو بار به مزار شهید مغفوری رفتند.

نظری افزود: حاج قاسم گفته بود مزار شهید مغفوری میعادگاه، مامن و سنگ صبور مردم کرمان است و البته امروز باید گفت سنگ صبور مردم ایران و بلکه زائران خارجی است.

انتهای پیام

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا