ارتباطات و فن آوری اطلاعات

وزیر ارتباطات شهادت «سید حسن نصرالله» را تبریک و تسلیت گفت



وزیر ارتباطات شهادت «سید حسن نصرالله» را تبریک و تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پی شهادت دبیر کل حزب الله لبنان، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن کامل پیام وزیر ارتباطات به این شرح است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت مجاهد فی سبیل الله، سید مقاومت، رهبر شجاع، دلاور، مؤمن، حکیم و بصیر حزب الله لبنان، جناب آقای سید حسن نصرالله به دست رژیم سفاک صهیونیستی باعث تأثر و اندوه بسیار ملت‌های آزاده شد.

این جنایت؛ بار دیگر چهره واقعی و سفاک این رژیم کودک کش را بر جهانیان نمایان ساخت. رژیم صهیونیستی در تداوم جنایات ننگین خود در حق ملت مظلوم فلسطین، با ارتکاب این جنایت ددمنشانه و هولناک، یک بار دیگر خوی درندگی و سبعیت خود را آشکار ساخت و ثابت کرد که کوچک‌ترین پایبندی به اصول و قواعد انسانی و حقوق بین‌الملل ندارد.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با مجاهدان جبهه مقاومت، شهادت دبیرکل حزب الله را به محضر رهبر معظم انقلاب، مردم مبارز و قهرمان لبنان، ملت رشید و مقاوم فلسطین و گروه های مقاومت و مردم عزیز ایران و همه آزادگان و جبهه پر افتخار ضد صهیونیسم و بیت شهید پرور نصرالله تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

بی شک، خون پاک شهیدان جبهه مقاومت بویژه شهید بزرگوار سیدحسن نصرالله شجره طیبه مقاومت در برابر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را تنومندتر و زمینه های نابودی آنها را فراهم خواهد کرد.»



منبع مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا