آخرین اخبار

وعده صادق 2 ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد


وعده صادق 2 ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد

به گزارش ایکنا، سردار ابراهیم جباری، مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نهمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب که صبح امروز، چهارشنبه 18 مهرماه با محوریت شهادت سیدحسن نصرالله، وعده صادق و نظم منطقه‌ای در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالگرد حماسه عظیم طوفان‌الاقصی و این اتفاق و مجاهدت بزرگ، گفت: صهیونیست‌های جنایتکار در یک سال گذشته جز شهادت بیش از 40 هزار انسان مظلوم، زنان و کودکان کاری انجام نداند و امروز قدرت نظامی حماس و حزب‌الله قوی‌تر و مستحکم‌تر از گذشته قرار دارد.

وی به عملیات  وعده صادق ۲  اشاره کرد و گفت: بی‌بی سی پس از حمله‌ موشکی ایران به مراکز امنیتی و نظامی رژیم غاصب صهیونیستی، اعتراف کرد که «افسانه گنبد آهنین، کامل در هم شکست و ثابت کرد آبکش آهنین است» چراکه موشک‌های ایران به اهداف مورد نظر اصابت کرد.

سردار جباری اظهار کرد: 90 درصد موشک‌های ایران اسلامی در وعده صادق 2 در نقاط مدنظر فرماندهان نشست به طوری که صحنه‌های شکست رژیم صهیونیستی را شاهد بودید. ما همزمان با حملات موشکی، عملیات سایبری روی سامانه‌های دفاعی دشمن را انجام دادیم که موجب اصابت موشک‌ها به نقاط حساس شد.

مشاور فرمانده کل سپاه اظهار کرد: این اقدامات موجب شد تا آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها با تمام عِدّه و عُدّه و پیشرفته‌ترین امکانات که رویاروی جبهه مقاومت هستند، در این مرحله دچار غافلگیری شوند؛ به مانند حمله حماس در طوفان‌الاقصی که در همان ابتدا حیثیت آنها از بین رفت.

وی ادامه داد: در  این حملات، پایگا‌ه‌های مهم و آشیانه‌های جنگنده اف 35 و تعداد قابل توجهی از هواپیماهای آنها آسیب جدیدی دیده و منهدم شد. این بخش کوچکی از قدرت موشکی و نظامی ما بود و مهم این است که ابهت پوشالی و شیطانی رژیم صهیونیستی شکسته شد. 

سردار جباری با بیان اینکه محور این همایش، سید مقاومت و مکتب سیدمقاومت است، گفت: نمی‌توانم سید شهید را بدون حاج قاسم عزیز مطرح کنم. خدمات شهید عزیز سردار سلیمانی به جهان اسلام، بی‌نهایت است، نمی‌خواهم یاد حاج قاسم عزیز فراموش شود، باید دائما در ذهن‌های ما مطرح شود. 

مشاور فرمانده کل سپاه تصریح کرد: شهیدان سیدحسن نصرالله و حاج قاسم دو شخصیت جامع بودند و مقام معظم رهبری هر دو را مکتب، راه، اندیشه و تفکر بیان فرمودند. 

سردار جباری به بخشی از خطبه مقام معظم رهبری در جمعه نصر اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری، سید حسن نصرالله را در نماز جمعه نصر یک مکتب مطرح کردند این یعنی ایشان جامع‌الاطراف بود.

وی ادامه داد: این دو شهید بزرگوار در میان مردم، عادی بودند. صحنه‌هایی از سیدحسن نصرالله و حاج قاسم عزیر را بین مردم و خانواده شهدا مشاهده کردید. در جمع مردم خود را در سطح پایین‌ترین افراد می‌آوردند؛، این خصلت به ویژه هنگام حضور ایشان در میان کودکان و خانواده‌های شهدا ملموس بود و نسبت به آنها از پدر و مادر مهربان‌تر بودند. 

وی به روایت حضور مقام معظم رهبری در منزل شهید تهرانی‌مقدم و دیدار‌های سیدحسن نصرالله و حاج قاسم سلیمانی با رهبر انقلاب اشاره کرد و افزود: ندیدیم حضرت آقا، اینگونه کسی را در آغوش بگیرند. اینهمه شخصیت‌های کشور خودمان، نظامی و غیرنظامی در مجموعه‌های مختلف، فرماندهان و شخصیت‌های مهم از جهان اسلام که می‌آمدند، من ندیدم حضرت آقا اینگونه کسی رامانند حاج قاسم عزیز و سیدحسن نصرالله در آغوش بگیرند.

سردار جباری در پایان گفت: امرز قلب حضرت آقا داغدار است. بعد از عملیات وعده صادق 2 ما مقداری خوشحالی کردیم ولی حضرت آقا فرمودند ما داغدار سید هستیم. 

انتهای پیام

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا