آخرین اخبار

ویدیو/ تبلیغ با چاشنی وحشت؛ از اسب‌سوار داعشی تا عروسک مرموز

تبلیغات یکی از ابزارهای مهم در دنیای تجارت و بازاریابی است که به منظور جذب مشتریان و افزایش فروش محصولات و خدمات به کار می‌رود اما در تبلیغاتی که از ترفند ترساندن استفاده می‌شود، ناخودآگاه اطلاعات نادرست یا اغراق‌آمیزی را به مخاطبان می دهد که بعضا منجر به تصمیم‌گیری‌های نادرست و غیرمنطقی می‌شود و به گفته صاحبنظران احساسات منفی را تقویت و به سلامت روانی آنها آسیب می‌زند و به نوعی احترام به مخاطب را زیر سوال می‌برد.

منبع:خبرگزاری ایسنا

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا