آخرین اخبار

پرداخت ارز مسافرتی در فرودگاه امام مختل شد | روابط عمومی فرودگاه : بانک مرکزی مقصر است


به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، از بامداد امروز و به دلیل اختلال گسترده سیستمی و ضعف مدیریتی در ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی و شعبه بانک ملی، بسیاری از مسافران و زائران حج عمره در ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی سرگردان شده اند.

مشاهدات نشان می دهد که تعداد زیادی از مسافران و زائران حج عمره درحالی که پولشان را پرداخت کرده اند قادر به دریافت ارز خود نبوده اند.

یکی از مسافران گفت: ما برای حج عمره به فرودگاه امام خمینی آمده ایم؛ سیستم ها قطع است و ارز نمی دهند درحالی که پولش را دریافت کرده اند.

او با تأکید براینکه در باجه بانک ملی کلاً یک نفر است و هیچ پاسخگویی انجام نمی شود، ادامه داد: یک سری پروازها از زمان پروازشان گذشته و ایرلاین گفته من پرواز می کنم و به من ربطی ندارد که دلار گرفته اید یا نه. مردم خیلی اعتراض دارند و هیچ مسئولی پاسخگو نیست.

این زائر حج عمره در ادامه تأکید کرد: کل سیستم ها و باجه های ارز قطع هستند و خیلی از مسافران و زائرانی که سن شان بالا هم هست در صف ارز هستند ولی کسی پاسخگو نیست.

پیگیری از بانک مرکزی و بانک ملی درباره چرایی بروز این مشکل تا این لحظه نتیجه نداده است ولی انتظار می رود مسئولان بانک ملی درباره علت اختلال و سرگردانی مردم پاسخگو باشند.

بانک مرکزی مقصر اختلال سیستم ارز مسافرتی است

مدیر روابط عمومی شهر فرودگاهی امام با اعلام اینکه بروز اختلال در سیستم پرداخت ارز ارتباطی به شهر فرودگاهی ندارد، گفت: مشکل از نبود شیفت شب در بانک مرکزی است.

اهورا محمدی در خصوص اختلال پیش‌آمده برای پرداخت ارز به مسافران در فرودگاه امام اظهار کرد: بر اساس پیگیری‌های صورت‌گرفته، چند شب است که در بازه زمانی ۴ تا ۴:۳۰ دقیقه بامداد سیستم اِرور (خطا) می‌دهد و حوالی حدود ساعت ۷ صبح مجدداً درست می‌شود.

وی ادامه داد: از بانک ملی، سامانه الکترونیکی و… استعلام گرفته‌ایم و همه می‌گویند؛ “سیستم مشکلی ندارد. “، در این راستا جلساتی را با بانک ملی و گذرنامه برگزار کرده‌ایم که به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم.

محمدی افزود: یکی از مشکلات این بخش آن است که بخش آی‌تی بانک مرکزی شیفت شب ندارد، قرار است امروز با بانک مرکزی جلسه برای رفع این مشکل داشته باشیم.

مدیر روابط عمومی شهر فرودگاهی امام تأکید کرد: موضوع اختلال در سیستم پرداخت ارز به مسافران، هیچ ارتباطی به شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) ندارد.

پرداخت ارز مسافرتی در فرودگاه امام مختل شد | روابط عمومی فرودگاه : بانک مرکزی مقصر است

منبع خبر: جام جم آنلاین

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا