آخرین اخبار

پرچم حزب‌الله هیچگاه پایین نخواهد آمد


پرچم حزب‌الله هیچگاه پایین نخواهد آمد

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش امروز صبح، نهم مهر در مراسم تسلیت شهادت سید حسن نصرالله در دفتر حزب‌الله در تهران حضور یافت و گفت: این حرف‌هایی که دشمنان ما و رژیم صهیونیستی می‌زنند بر مبنای عملیات روانی است که می‌خواهند برای مردم خودشان یک پیروزی را تصویر کنند.

وی افزود: آنها می‌خواهند بگویند که باقی ماندن نتانیاهو، این جانی قاتل بالفطره دستاورد‌هایی داشته است. البته این حرف‌ها مقداری بر اساس شاخص‌هایی است که آنها برای خودشان دارند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: دشمنان ما محاسبات فراوانی می‌کنند و سال‌های سال است این محاسبات را انجام می‌دهند و هر روز سریع‌تر در سراشیبی سقوط حرکت می‌کنند. 

سرلشکر موسوی با بیان اینکه سنت خداوند و آموزه‌های دینی ما چیزی غیر از این است، بیان کرد: اگر درخت تنومندی قطع شد و به جای آن هزاران نهال روئید آیا آن کسی که این درخت تنومند را قطع کرده موفقیت به دست آورده است؟

وی اضافه کرد: وقتی که یک ستونی را از بین می‌برند به جای آن هزاران بنای استوار دیگر ایجاد می‌شود. این تجربه همه ما است که خون یک شهید وقتی به روی زمین ریخته می‌شود، هزاران برابر از خود شهید توفنده‌تر عمل می‌کند. دنیای امروز و همه مظلومان عالم و همه احرار و حق‌طلبان و بزرگانی که در تاریخ معاصر دنیا موفقیت‌هایی را کسب کرده‌اند همه می‌گویند ما کار خودمان را در مکتب بزرگ مردی به نام امام حسین(ع) یاد گرفتیم.

وی گفت: آیا وقتی خون امام حسین(ع) را یزید برروی زمین ریخت این برای او موفقیت بود؟ در نهایت دیدیم که کاخ بنی‌امیه در هم فرو ریخت. قطعاً خون سید حسن نصرالله توفنده‌تر از خون شهید این تومار رژیم صهیونیستی را از بین خواهد برد. مردم به خصوص جوانان از بین رفتن رژیم صهیونیستی را به چشم خود خواهید دید.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دشمنان با تفکر غلط مادی خود فکر می‌کنند که با چنین اقداماتی موفقیت‌هایی را به دست می‌آورند، تأکید کرد: اما واقعیت این است که گور خود را عمیق‌تر می‌کنند. هیچ‌گاه پرچم حزب‌الله از آن اهتزاز که بوده اندکی پایین‌تر نخواهد آمد و با خون هر شهیدی که بر زمین ریخته شده پرچم حزب‌الله بالاتر رفته است و قطعاً فردا بالاتر از امروز خواهد بود.

فرمانده کل ارتش درباره واکنش ایران و محور مقاومت به ترور سید حسن نصرالله گفت: منتظر باشید.

انتهای پیام

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا