استان ها > ایلام

پیام تبریک مشترک نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام و استاندار ایلام به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس



پیام تبریک مشترک نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام و استاندار ایلام به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

ایسنا/ایلام نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار ایلام در پیام مشترکی آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی‌ داشتند.

در این پیام مشترک آمده است: هفته دفاع مقدس یادآور سلحشوری رزمندگان اسلام است که با سلاح ایمان مقابل تجاوزگران ایستادند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد. آری این هفته نماد ماندگار و بی‌بدیل اتحاد و همبستگی ملت غیور، مومن و انقلابی ایران در پاسداشت دین، آب و خاک و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در راه آن از جان و مال خود مایه گذاشتند.

هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای یادآوری و روایت خاطرات و حماسه‌های سترگ سرداران بی‌ادعا و دلیر این سرزمین در جبهه‌های حق علیه باطل و تجدید عهدی دوباره با آرمان‌های امام راحل(ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) و شهداست. در این هفته لازم است از مردم مقاوم، خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس، تجلیل و تکریم به عمل‌آید.

مردمان سلحشور و سرافرازی که دیروز در دفاع از دین و سرزمین خود علی‌رغم این‌که در خط مقدم جبهه بودند ذره‌ای پا پس نکشیدند و امروز پاداش آن مقاومت و سلحشوری را در افتخار خادمی زوار کربلا و عتبات عالیات دریافت کرده‌اند تا ملقب به پایتختی خادمــین سیدالشهداء علیه‌السلام در کشور شوند.

در پایان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی به ویژه ۳۰۰۰ شهید سرافراز استان، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به مردم مقاوم و شهیدپرور استان ایلام، رزمندگان، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های معزز شهدا تبریک عرض نموده و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمائیم.
انتهای پیام

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا