ورزشی > توپ و تور

کارخانه: پیاتزا قابلیت بالایی دارد/ نتایج بد والیبال را فراموش کنیم



مشاور فنی رئیس فدراسیون والیبال گفت: پیاتزا از کشوری صاحب والیبال آمده است و می‌تواند به والیبال ما کمک کند.

به گزارش ایسنا، ‌ پنج هفته از لیگ برتر والیبال گذشته و ۱۳ تیم حاضر در این لیگ به رقابت با هم می‌پردازند.

مصطفی کارخانه در مورد سطح لیگ برتر در پنج هفته گذشته به ایسنا گفت:  لیگ سال به سال باکیفیت‌تر و بهتر می‌شود. البته تیم‌ها هنوز جا نیفتاده‌اند و در هفته چهارم، پنجم کیفیت لازم به دست نیامده است اما رقابت‌های امسال نشان می‌دهد که هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد چون والیبال، ‌مربیان و جوانان رشد کرده‌اند و تیم‌ها با آگاهی والیبال بازی می‌کنند که این نوید روزهای خوب برای والیبال ما را دارد. تیم‌ها در لیگ امسال نزدیک به هم هستند و رقابت نزدیکی دارند.

مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال در مورد انتخاب روبرتو پیاتزا به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال گفت: در جریان این انتخاب بودم و انتخاب درستی است. او در گذشته هم با چند بازیکن ما کار کرده و با روحیات بازیکنان ما آشنایی دارد. از کشور صاحب والیبال آمده است و توانایی و قابلیت بالایی دارد. مربیان ایتالیایی باهوش و کاربلد هستند. پیاتزا می‌تواند به والیبال ما کمک و تفکری حرفه‌ای را بر والیبال ما حاکم کند.

او با بیان اینکه باید اتحاد و همبستگی داشته باشیم، تاکید کرد: والیبال ما در یکی، دو سالی گذشته خوب نتیجه نگرفته که باید فراموش کنیم و از حالا به بعد باید از همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم.

دبیر کمیته فنی ادامه داد: با آمدن آقای تقوی خون و روح تازه‌ای به والیبال ما تزریق شده است. همه باید کمک کنیم سوء تفاهم‌ها کنار برود. متحد باشیم و به جای کینه، خشم و بدبینی، مهر و محبت بیاوریم. صحبتم با اهالی والیبال است. هر چه متحدتر باشیم و سفره والیبال برقرار باشد همه ما منتفع می‌شویم اما اگر همه سرجنگ داشته باشیم، ضرر می‌کنیم و والیبال تضعیف می‌شود.

انتهای پیام

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا