اقتصادی > اقتصاد کلان

یارانه از ساعت ۱۲ امشب قابل برداشت است



یارانه از ساعت ۱۲ امشب قابل برداشت است

یارانه مهرماه ۱۴۰۳ دهک‌های چهارم تا نهم به مبلغ هر نفر ۳۰۰ هزار تومان واریز و از ساعت ۲۴ امشب قابل برداشت است.

به گزارش ایسنا، یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۶۴ مربوط به مهر ماه ۱۴۰۳ به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم به تعداد ۱۶ میلیون و ۸۴۹ هزار و ۱۳۶ خانوار واریز در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۳۰ مهرماه قابل برداشت است.

‎طبق اعلام روابط عمومی و ارتباطات مردمی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، یارانه مرحله ١٦۴ به مبلغ ١٥ هزار و ۲۲۸ میلیارد تومان بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به ازای ۵۰ میلیون و ۷۶۲ هزار و ۸۴۱ نفر در دهک‌های چهارم تا نهم توسط ٢٨ بانک عامل سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۳۰ مهرماه قابل برداشت است.

بنابراین گزارش، در سال‌های گذشته پرداخت یارانه برای همه مشمولان، بیستم هر ماه انجام می‌شد اما از بهمن‌ماه سال ۱۴۰۲ پرداخت‌ یارانه بر اساس زمان‌بندی انجام می‌شود.

بدین‌ترتیب مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور بیستم هرماه، یارانه نقدی و معیشتی خانوار دهک‌های یک تا سه به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر ۲۵ هر ماه، یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوارهای مشمول به‌ازای هر نفر ۳۰۰ هزار تومان سی‌ام هر ماه و یارانه دارو و هزینه حمل‌ونقل و ذخیره‌سازی سوخت، از ابتدای ماه واریز می‌شود. یارانه دهک‌های چهارم تا نهم به ازای هر نفر ۳۰۰ هزار تومان است.

انتهای پیام

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا