آخرین اخبار

یک سوال که رویکرد شما به بازاریابی را تقویت می کند

کمپین We❤️NYC 2023 با هدف تشویق نیویورکی‌هایی که در دنیای پس از همه‌گیری هنوز بدبین هستند، به نشان دادن عشق به شهرشان بود.

و پسر، این کار را کرد همیشه.

سال گذشته، مریم بانیکریم به شکل سلطنتی دوقلوهای اولسن را عصبانی کرد و برادران جوناس با کمپین We❤️NYC او. اما همین کمپین دو برابر تبلیغات Super Bowl را در 48 ساعت به دست آورد.

این پست را در اینستاگرام ببینید

پست به اشتراک گذاشته شده توسط WE❤️NYC (@welovenyc)

من با Banikarim تماس گرفتم تا بهترین درس های بازاریابی او را بیاموزم، و بلافاصله مشخص شد که او مظهر “آنچه را که دوست داری انجام بده” است – و همه اینها از پرسیدن از خودش ناشی می شود: “اگر این کار را انجام می دادم چه می شد؟”

بنابراین ما در مورد کار هدفمند، نحوه استفاده از کنجکاوی برای تقویت کمپین های بازاریابی و بهترین راه برای ماندن در فن آوری جدید صحبت کردیم.

برای اشتراک در کارشناسی ارشد بازاریابی اینجا را کلیک کنید

“اگر این کار را می کردم چه؟”

1. کمپین های خوب تنش دارند. این چیزی است که مردم را به صحبت وا می دارد.

می توانم چشمان بانیکریم را از طریق مانیتور کامپیوترم ببینم که برق می زند و به من می گوید که چگونه پرهایش را ژولیده است. دو مجموعه ای از خواهر و برادر مشهور او دارد از خاطره آن لذت می برد.

آژانس او ​​روی کمپین تبلیغاتی در سطح شهر کار کرد که توسط اعضای مشارکت برای شهر نیویورک برای تشویق کنش مدنی و مشارکت اجتماعی تامین شد. این بر چیزی سرمایه گذاری کرد که نیویورکی ها بسیار بسیار به آن اهمیت می دهند: نیویورک.

او می‌گوید هنگامی که «ما ❤️NYC» روی تابلوهای ایستگاه اتوبوس، در مرکز بارکلیز و در سراسر میدان تایمز ظاهر می‌شد، «همه فکر می‌کردند که ما سعی می‌کنیم از شر I❤️NYmark خلاص شویم». نبودند، اما “ارتباط آن چیزی نیست که من می گویم، آن چیزی است که شما می شنوید.”

این پست را در اینستاگرام ببینید

پست به اشتراک گذاشته شده توسط WE❤️NYC (@welovenyc)

بنابراین هنگامی که شخصی (به اشتباه، با عصبانیت) پست کرد که کمپین جدید در تلاش است تا I❤️NY نمادین میلتون گلسر را کنار بزند، به نوعی به واقعیت تبدیل شد. واقعیتی که توسط برنامه های گفتگو، مری کیت و اشلی، و برادران جوناس دریافت شد – «این فقط یک کل بود چیزبانیکریم با خنده می گوید.

دیگر نیازی به بازگرداندن خمیر دندان در لوله نیست: ما ❤️NYC اکنون تهدیدی فرضی برای هویت نیویورکی ها و نماد نگاری آنها بود. ایجاد تنش؛ توییت‌هایی منتشر شد. «میلتون گلیزر خیلی عصبانی خواهد شد». آیا می‌توانیم به میلتون گلیزر اجازه دهیم در آرامشی که لیاقتش را دارد استراحت کند؟» میلتون گلیزر اولین بار درست متوجه شد.

بانیکریم از این موضوع خوشحال است. او می گوید: «ما نمی توانستیم آن رسانه را بخریم.

کمپین بعدی شما احتمالا خشم دوقلوهای اولسن را برانگیخته نخواهد کرد (اگرچه یک دختر می تواند رویاپردازی کند). اما بدانید که مخاطبان هدف شما بر چه چیزی احساس مالکیت می‌کنند، و از کجا باید تنش را در کمپین بازاریابی خود از بین ببرید.

برای اشتراک در کارشناسی ارشد بازاریابی اینجا را کلیک کنید

2. DIY – با کنجکاوی.

او به من می‌گوید: «به نظر می‌رسد که این روزها همیشه یک چالش جانبی دارم. (احساس بانیکریم به دست می آید همیشه مجبور بودم یک فشار جانبی داشته باشم.)

فقط شلوغی های کناری بانیکریم باعث حسادت بیشتر افراد اولیه می شود. آخر هفته گذشته، او سومین سال از The Longest Table را جشن گرفت، رویدادی برای جامعه‌سازی که به دلیل نیاز به ارتباط انسانی به وجود آمد، زمانی که همه در حال نقاب زدن بودند و نکاتی را در مورد یافتن دستمال‌های لیزول به اشتراک می‌گذاشتند.

همسایه ای را دید که میز تاشو بیرون گذاشته تا بتوانند با چند دوست شام بخورند. خودش را معرفی کرد و فکر کرد “اگر این کار را می کردم چه؟”

همچنین می توان این حس را پیدا کرد که بانیکریم سوالات بلاغی را انجام نمی دهد. او با چند پست در Next Door و یک potluck هشت نفره در فضای باز در خیابان خود در چلسی شروع کرد. در 6 اکتبر 2024، بیش از هزار نفر برای صرف شام حاضر شدند.

این پست را در اینستاگرام ببینید

پستی به اشتراک گذاشته شده توسط NYC PHOTOGRAPHER • INFLUNCER • ANDY STARK (@yes.stark)

آنها با هم یک وب سایت Squarespace را ایجاد کردند و “ما از HubSpot برای ایمیل زدن به مردم استفاده می کنیم.” (ما به او رشوه ندادیم، پرداخت نکردیم یا تهدیدش نکردیم که این حرف را بزند.) بانیکریم از فناوری بازاریابی DIY شکایت نمی کند. برعکس، او حاضر نیست با تکنولوژی در حال تکامل پیشی بگیرد.

«بازاریابی همیشه برای افرادی بوده که کنجکاو هستند. و برای اینکه دائماً در حال یادگیری باشید، واقعاً مفید است که خودتان ابزارها را لمس کنید و فقط از بالا کارگردانی نکنید.» - مریم بانیکریم، مدیر عامل فورچون مدیا

بانیکریم می گوید: «بازاریابی همیشه برای افرادی بوده است که کنجکاو هستند. و “برای اینکه دائماً در حال یادگیری باشید، واقعاً مفید است که خودتان ابزارها را لمس کنید و فقط از بالا هدایت نکنید.”

برای اشتراک در کارشناسی ارشد بازاریابی اینجا را کلیک کنید

3. به پهلو حرکت کنید، سریع حرکت کنید. و شرط های کوچک بپذیرید.

حرکت به پهلو به این معنی است که گاهی اوقات کاری را انجام می دهید که شبیه یک حرکت جانبی یا حتی یک قدم به عقب است. این غیرعادی نیست اکنون، اما بانیکریم به شوخی می گوید که او قبل از زمان خود یک هزاره بوده است، زیرا او برای یک نفر در 50 سالگی کارهای زیادی داشته است.

“اما من همیشه به دنبال هدف در کار بودم.” مانند هزاره ها، او “به دنبال تاثیرگذاری” است.

حرفه بازاریابی شما «نیازی نیست همیشه در حال پیشرفت باشد. می توانید به پهلو حرکت کنید. شما می توانید حرکت کنید، می توانید حرکت کنید.”

البته، هزاره ها نیازی به بانیکریم ندارند تا به آنها بگوید که داشتن یک حرفه غیرخطی اشکالی ندارد. اما آیا در مورد آن حرف می زنید یا از آن درس می گیرید؟ (بدون قضاوت؛ خانه های شیشه ای و همه چیز.)

او به من می‌گوید: «فکر می‌کنم به این ایده کمک زیادی شده است که اگر شکست بخوری، «اشکال ندارد». و سپس آنچه را که بسیاری از ما در آن لحظات احساس می کنیم، می گوید: «اما اینطور نیست واقعا باشه.”

همه ما باید در یافتن چیزهایی که بتوانیم آنها را آزمایش کنیم و از آنها یاد بگیریم بهتر عمل کنیم - و باید از این فکر نکنیم که اگر آن تست ها جواب نداد، اشتباه یا اتلاف وقت است.

وقتی از او می پرسم بزرگترین اتلاف پول در چشم انداز بازاریابی چیست، می گوید که این یک ابزار نیست. این این است که “همه ما باید در یافتن چیزهایی که بتوانیم آزمایش کنیم و از آنها بیاموزیم بهتر باشیم” – و باید از این فکر نکنیم که اگر آن تست ها جواب نداد، پس اشتباه یا اتلاف وقت هستند.

توصیه او: سریع حرکت کنید. شرط های کوچک را انجام دهید. ببینید از کجا سیگنال دریافت می کنید – و سپس بزرگ شوید.

برای اشتراک در کارشناسی ارشد بازاریابی اینجا را کلیک کنید

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

جهت دانلود و یا توضیحات بیشتر اینجا را کلیک نمایید



لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در تهران اقتصادی

این خبر توسط موتور تهران اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

دیگر رسانه های کشور:

آموزشگاه رسانه |ارتباط اقتصادی| ارتباط فردا|ارتباط فرهنگی|ارتباط ورزشی|تهران اقتصادی |تهران ورزشی|مرجع وب و فناوری|پایگاه خبری شباب |همسونیوز|تهران فرهنگی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا